Vierailija

aina tulee jotain kränää. vaikkei oo erityistä syytäkään nii alkaa ärsyttää toi ukko. ja päinvastoin. missä se hyvä parisuhde on. välillä tuntuu et oon väärän tyypin kanssa, mutta ei auta enää itkut kun on lapsiakin tullut. sainpahan sanottua.

Kommentit (7)

ei tultu toimeen vuosiin. Asia puitiin puolin jos toisin ja muutosta ei saatu aikaan,vaikka miten yritettiin, minä ennen kaikkea. Kuuden vuoden päästä annoin periksi ja lähdin pois, vaikka oli kaksi lasta. Nyt lapsetkin ovat rauhallisempia kun tappelut ja kinastelut ovat rauhoittuneet/vähentyneet.

hyvin tullaan toimeen silloin kun ei paljoa keretä jutella..

huomaan haaveilevani uudesta parisuhteesta, mutta lapsen kannalta mietityttää.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tää on raskasta aikaa parisuhteelle kun on pieniä lapsia perheessä. ja jos sukset menee aina vaan ristiin, niin onhan noita muitakin miehiä ja naisia tarjolal.

Jaksamisia sinulle ap.

välillä tuntuu että ollaan kuin kinastelevat kämppikset.

Parisuhteesta ei tietoakaan.

Tosin olen jo niin tottunut tähän etten jaksa edes välittää, kyllä niitä hauskojakin hetkiä välillä kuitenkin on.

Voit ihan itse valita, miten mieheesi asennoidut. Haluatko ehdoin tahdoin sitä riitaa vai osaatko pysyä vaiti vaikka mieli tekisi sanoa jotain pahasti? Vai onko se lapsellista valtataistelua? Parisuhteessahan pitäisi olla ME, ei kahta MINÄMINÄÄ...

taidan olla vähän minäminä-tyyppi. päätän aina että tänään olen mukava miestä kohtaan ja teen sitä ja tätä ja olen hyvällä asenteella, mutta tositilanteessa ärsyynnyn sittenkin ja hyvät päätökset menee vesilinnuille.

silti oli sellainen fiilis että pitää yrittää, kun on lapsiakin. Kuvittelin että asiat muuttuu paremmaksi, että vanhentuessa viisastumme...

Usko loppui ja tuli ero. Eipä tämä yksinolokaan herkkua ole pienten kanssa, välillä sitä miettii et olisko kuitenkin pitänyt sinnitellä. Sitten muistan että niin me voineet edes seuraavaa viikkoa suunnitella kun ei tiennyt olemmeko väleissä.

Joskus se ero vaan on paras ratkaisu, pakko se on niellä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat