Seuraa 

onko kukaan tilannut tuolta?siis saako kaikkia tilattua,osan tuotteiden kohdalla lukee myymälätuote ,kun klikkaa lisätietoja kohdasta ,ilm näitä ei saa? vai kuinka ?

Kommentit (5)

Esim. cicada pipon kohdalla lukee: TUOTE SAPUU MAALISKUUN ALUSSA VARASTOOMME ja kun klikkaat tuotetta, lukee aukeavassa ikkunassa myymälätuote.

Nallentassuun tulee syksyllä myös Travallen, Ticket to Heaven, Didrikson yms. tuotteita.

Kyllä minä ymmärsin Annen viestistä, että tuotteet ovat tulossa nettikauppaan. Luultavasti aina myymälässä on laajempi valikoima, sillä on aika iso työ kaikkea saada nettiin. Olisi kiva käydä joskus tuolla hänen liikkeessään, mutta on aika kaukana meiltä.

Varmasti hän kaipaa vinkkejä tuohon nettivalikoimaan, sillä on vaikea tietää mitä me himoshoppaajat haluamme netistä ostaa. Katsotaan ottaako hän Lego Wear tuotteita myyntiin, tapaa edustajan lähiaikoina.

meppis:

Lainaus:

...noita travallen haalareita esimerkiksi vai siis vaan myymälään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaikki viestini on tuhottu mitä olen Nallentassusta kirjoittanut. On se kumma, että muita nettikauppoja saa täällä kehua ja mainostaa. Nyt kun olen yrittänyt kertoa muillekin, mitä nettikauppaan on tulossa, niin kaikki viestit ovat hävinneet. Ehkäpä tämäkin ketju kohta katoaa bittitaivaaseen.

On tosi hienoa, että Travalleakin saisi netistä. Pidän nimittäin Remuista enemmän kuin Reimatecista. Kunpa Tepsut ja Ecco kenkiäkin voisi tilata netistä. Lisäksi olisi hienoa, että pukuihin olisi saatavilla sopivia asusteita!

Niina_jaa:

Lainaus:

Hei Röpöläinen, olen itsekkin ollut Annen kanssa kirjeenvaihdossa.

Hän kirjoitti minulle, että Heille on tulossa myös ihania Japanilaisia vaatteita. Kuten Hitatare, Geta jalkineita, Yukata indigonsinisen sävytteisiä puuvillakankaisia, hieman kimonon vaikutteisia pukuja sekä kosode tyylisiä pienihihaisia lastenvaatteita.

Mahtavaa, olla ajantasalla Mitä Nallentassussa tapahtuu. Voi meitä ETUOIKEITETTUJA!

Hei Röpöläinen, olen itsekkin ollut Annen kanssa kirjeenvaihdossa.

Hän kirjoitti minulle, että Heille on tulossa myös ihania Japanilaisia vaatteita. Kuten Hitatare, Geta jalkineita, Yukata indigonsinisen sävytteisiä puuvillakankaisia, hieman kimonon vaikutteisia pukuja sekä kosode tyylisiä pienihihaisia lastenvaatteita.

Mahtavaa, olla ajantasalla Mitä Nallentassussa tapahtuu. Voi meitä ETUOIKEITETTUJA!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat