Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli tämä on ihan totta,jossain vaiheessa raskautta alkaa kasvamaan karvoja vatsaan niillä joille on tulossa poika vauva,kätilö joskus sanoi sen johtuvan mies hormoneista joita kehittyy poikavauvoja odottavilla.En vain muista missä vaiheessa niitä karvoja tulee kun itselläni on vain tyttöjä eikä siis ole karvoja tullut,mutta kaikille kavereille joille on tullut poika,niin karvat ovat kasvaneet jossain vaiheessa.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

masu mulla jo valmiiksi.. siis pienenpientä untuvaa..vaaleaa ,mutta ovat jo olleet valmiina.. rasauden alkaessa nousevat pystyyn ja näin on käynyt joka kerta.. eka tyttö, toka poika..nyt en vielä tiedä

rv19+1

että ihmisen iho on kauttaaltaan karvan peitossa lukuunottamatta kämmeniä ja jalkapohjia. :) Tosin suurimmalla osasta ihoalueita karvoitus on melko huomaamatonta, eikä erotu kuin esim. valoa vasten. Itselläni mahan karvoitus ei ole lisääntynyt, mutta mahassa jo ennen raskautta olleet ihokarvat näyttävät nyt pidemmiltä ja ne sojottavat pystyssä.

T:Titi-uu rv17+4

karvoista mutta sukupuolesta kylläkin..eli tytöillä utrassa näkyy 3 pientä valkoista " riisin" jyvää jalkovälin yläpuolella, eli siis tuossa " häpyluiden" kohdalla, kun pojalla ei...ja tämän huomaa todellakin ystävien ultra kuvista... et olettekos katsoneet kuvia ?

Meillä 1 poika 1 tyttö ja näin näkyy kuvassa neidillä ja pojalla selkeesti pojan vehkeet ;) Ja nyt odotetaan poikaa ja vehkeet selvästi esillä ;)

Tämän kuulin kätilöltä kun keskustelimme sukupuolista ja miten selkeesti erottaa tytön ja pojan jos saa kuvan jalkovälistä niin lisäsi että tytön näkee vielä " varmaksi" näistä kolmesta riisin jyvästä :=)

Juteltiin kätilön kanssa meidän ultrasta kun siinä ultraili ja sit siitä kun käytiin ennen rakennetta 4D-ultras niin miten on erilaista saatavil eri teknikoil jne.... oli aivan mahtava ultra kokemus :)

Et tiiä sit tätä juttua, mut näin vanha kokenut kätilö jutteli....

Joo, noloa on mutta mulla on mustia haituvia niin viiksien kohdalla kuin leuassa... Pikkasen ärsyttäviä. Kahdesta tytöstä ei ollut. Tai ehkä oon saanut mieheltäni jotenkin siittiöiden mukana mieshormooneja ja MUSTA on tulossa mies, hih!!

Esikoista odottaessa alkoi todellakin kasvaa muutamia karvoja mahaan. Yhteensä niitä on alle 10kpl, ja pojan sain. Vaikka poika syntyi niin karvat jäi, ja vaikka nypin pois niin kasvavat aina takaisin. Toinenkin lapsi oli poika, ja nyt odotan kolmatta rv 37+3. Samat karvat ovat olleet esikoisesta lähtien :) ja tosiaan tulivat esikon odotusaikana, sitä ennen ei mahassani ole kasvanut karvoja..outoa!

Caius

Minulla on 4 tyttöä ja yhdestäkään ei ole tullut karvoja,luulin tuota juttua veden pitäväksi mutta ei se sitten ollutkaan.Pitänee vain sitten odottaa että sen saa syliin:)

Tyttöä odotan ja vatsa on kuin koirallani, yhtä karvainen ( ei nyt sentäs ) :-)) Alavatsa on täynnä karvoja ja usein sitä miehenikin kanssa nauretaan. Kaikki muukin karvankasvu on lisääntynyt hiukset kasvaneet viimeisen 35viikon aikana todella paljon, viiksiä ja partaa saa höylätä ;-)) Toivottavasti hormonit palaa raiteilleen, kun vauva on maailmassa. Kaikille niin karvaisille kuin karvattomillekin ' hyvää odotusta' t. emmi rv-34+5

Poikaa odotellessa mahassa ei karvoja ollut ollenkaan ja nyt on maha niin karvanen, että hävettää.. Ja nyt siis tyttö tulossa :)

Lumi 37+1

...vaikka viestejä onkin jo paljon. Viimeksi odotin kahta poikaa ja masuun tuli tosi selvä viiva (linea negra), mutta ei karvoja. Nyt masussa on ultran mukaan yksi poika, eikä viivaa näy, mutta karvat tulleet navan alapuolella selvästi esiin. En tiedä onko niitä enemmän, mutta ainakin ovat pidemmät ja selvemmin pystyssä. Aika hassua, kun eri raskauksissa niin erilaisia juttuja (siis samalla äidillä).

Laru rv 25+2

Eli mikään ei siis tunnu paljastavan tulevan vauvan sukupuolta ennen H-hetkeä,kun ei ultrakaan ole aina ihan varma.

Olisi kiva saada tietää että kumpi meille on tulossa kun miehelläni on entuudestaan 2 poikaa ja minulla 4 tyttöä.

karvaisesta masusta tuli tyttö...että eipä juuri kannata luottaa noihin karvoihin eikä muihinkaan uskomuksiin. linea negrastakin sen verran et toisella tuli toisella ei ja kaks tyttöö mulla on.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat