Vierailija

Ei jumaliste! Pakko vaihtaa alaa jos aikoo elää... Palkka ei sisällä ikälisiä.

Sivut

Kommentit (101)

Että sillä saataisiin lisää väkeä alalle... Jos nykyisiä vakansseja ei saa täytettyä, niin miten niitä uusia?

Helsingissa kotihoidossa ei saada VAKITUISIIN paikkoihin ketään (kunnollista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Palkka tosiaan 970 euroa. Miehelläni taas on vielä pahemmat työajat kuin sairaanhoitajilla ja palkka samaa luokkaa kuin ap:lla. Siis töitä myös viikonloppuisin ja öisin.

Olinkohan 3

miksi te jaksatte olla duuneissanne ja valittaa. Mitä ITSE voitte tehdä asialle? - Vaihtaa alaa kenties?

Kun lähdin opiskelemaan valitsin minua miellyttävän alan ja mietin myös tulevaa palkkaa. Olen KTM ja palkka suht ookoo.

Sairaanhoitaja leikkaussaliin, Ingria AB, Ruotsi, Tukholman alue, Tukholma

Etsimme taitavia instrumenttihoitajia leikkaussalityöhön suurtukholman alueelle. Pääasiassa ortopedian puolelle. Autamme asunnon hankkimisessa. Palkan maksu tarvittaessa joka viikko.

WWW-osoite http://www. ingria. com

Yhteystiedot Sonja Aspinen +468 53460710, +46739377744 , sonja. aspinen@ingria. com

Työpaikan osoite Tukholman alue, Tukholma, Ruotsi

Asuntomahdollisuus kyllä

Palkkaus n. 4000 €/kk + vuorotyölisät

Työ alkaa 15.02.2007

Työaika 3-vuorotyö

Työn kesto 3 - 6 kk

Haku päättyy 15.02.2007

Ilmoitus jätetty 10.01.2007

Ilmoitusnumero 6562514

Mulle ei olis palkkakysymysten takia mieleenkään hakeutua hoiva-alalle vaikka lasten kanssa olisinkin halunnut työskennellä. Olen nyt KTM ja bruttopalkka huitelee 4500 eur tietämillä.

Hah, saan tehtaalla saman likasan kuin sairaanhoitajana sain, 11.50e/h. Viikonloput vapaina.

Sairaanhoitajaksi en palaa! Muistan päiviä kun puolet osaston potilaista oksentaa. On rintavaivaa, ripulia, ym. Riittämättömyyden tunne oli kamalinta, 90% työpäivien jälkeen tuntui että paljon jäi tekemättä ja potilaita huomioimatta tilanteen vaatimalla tavalla.

Monesti huoneessa tajuton potilas jonka jatkohoitoa mietitään ilman lääkäriä ja omainen oven takana moittimassa kun Lyylillä on väärän väriset sukat... Valituksia tehdään jatkuvasti, kiitoksia kuule todella harvoin.

Viikonloppuja, öitä ja iltavuoroja tulee liian usein. Kaikki juhlapäivät saa olla kotona. Mieluummin oon työttömänä tai miehen elätettävänä. elämän laadullekkin täytyy antaa jotain arvoa

Mutta huono palkka on ap:lla.

Itse kirjanpitäjänä tienaan *vain* 3400 euroa/kk. Varsinaista työaikaa ei ole, vaan silloin tehdään töitä kun niitä on. Tilinpäätöksen aikaa ollaan vähän pidempää päivää, mutta kesäisin taas käyn melkein kääntymässä vaan töissä.

Työaika reilu 7 tuntia päivässä ja bruttopalkka 1800e.

Mieheni on töissä tehtaassa asentajana ja hänen palkkansa on n.2200e kuussa ja usein tulee tuotanto- ym- lisiä.

Ei tuu niitä lisiä ollenkaan... Raskas ja VASTUULLINEN työ kotihoidossa... Usein joutuu tekemään sellaisia päätöksiä, jotka ei millään kuulu meidän vastuulle, mutta kun ei ole alueella lääkäriä, niin ei ole...

No minä tiedän taas olevani omalla alallani, kutsumustyössä. Olen terveydenhoitaja/kätilö. Mutta samaa mieltä olen, että paskat on palkat ja jotain tarttis tehdä. Siksi olen ajatellut, että hyvä että osalle tämä alipalkattu duuni ei ole niin kutsumustyötä, että tosiaan äänestävät jaloillaan ja lähtevät muihin hommiin. Itse en sitä koskaan tekisi, koska tiedän että muualla en viihdy. Silti olen niin nysväri, kuten useat muutkin naiset kanssani, etten pidä tarpeeksi kovaa meteliä ja nouse barrikaadeille, että palkkojen on parannuttava. Niinhän miehet tekee, lakkoon jos liksa olisi yhtä naurettava kuin hoitoalalla!!

Mutta tosiaan, tämä ei kauaa jatku tämmösenä, ei voi jatkua. Sh kaveri joka asuu ruotsissa, kertoi että siellä missä hän asuu, on vanhuspuolella jopa huomattavasti parempi palkka kuin taval. poliklinikka työssä. Miten ne tuolla rajan takana tajuavatkin asiat paremmin kuin täällä?!

olisin saannut tehdä aika samoja juttuja kuin terveydenhoitajamme. Olisin saannut ottaa verinäytteitä, annan pistoksia yms. palkkaa ei tule hirveästi ajateltua sillä teen työtä jossa olen hyvä ja josta pidän. Kelpaisihan se isompi palkka niin voisi tehdä vapaalla ja lomilla jotain muuta kuin istua kotona, raha kun ei tunnu riittävän mihinkään. Vaikka teksi iltaa ja viikonloppua ei se näy palkassa.

Vierailija:

Lainaus:

siis monta hoitaja ystävää kotihoidosta on pitkällä sairaslomalla kun pää ei kestänyt. vastuuta ja työtä olisi enemmän kuin jaksaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat