Vierailija

että mahtavat haista jne,?

Kommentit (13)

Oli taas jokin aika sitten meillä pari viikkoa ja lintukaan ei eläis niillä annoksilla, mitä närppi lautaselleen. 5-vuotiaskin kommentoi mummulle asiasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minun anoppini on nyt laihempi kuin minä. Hän on tarkoituksella laihduttanut itsensä melkoiseksi riu' uksi. Naisella ei ole takapuolta, reisiä, ei mitään. Minä taas olen aina ollut hyvin kurvikas ja muodokas. Nyt kun seitsemän liikakiloa jäänyt raskaudesta, niin kyllä ne häntä hiertävät. Saan kuulla jatkuvaa huomauttelua pyllyn leveydestä ja uhkeudestani, eikä niitä juttuja ole aina kiva kuunnella.

-6-

Mieheni äidillä on neuroosi omasta ja muiden painosta. Hän aloittaa lauseet " kylläpäs tuo on lihonut" tai " tuo on laihtunut viime näkemästä" kommentoidessaan ihmisiä esim. TV:ssä. Tai jos hän puhuu jostakin tutustaan, niin aina jossakin lauseessa se paino-sanakin livahtaa.

Vierailija:

Lainaus:

Mieheni äidillä on neuroosi omasta ja muiden painosta. Hän aloittaa lauseet " kylläpäs tuo on lihonut" tai " tuo on laihtunut viime näkemästä" kommentoidessaan ihmisiä esim. TV:ssä. Tai jos hän puhuu jostakin tutustaan, niin aina jossakin lauseessa se paino-sanakin livahtaa.

Varsinkin äidilläni tuntuu olevan niin paljon kaikkia omia projekteja ja ideoita mielessä jatkuvasti, ettei hirveästi ehdi vaivata päätään muilla ihmisillä. Jos arvosteluja tulee, ne ovat lähinnä huolestumista (xx oli kamalan väsyneen näköinen, onkohan sillä joku hätänä) tai turhautumista joidenkin ihmisten toimintaan projekteissaan.

Mun anoppi vertailee aina oma ja mun painoa. Painan muutaman kilon anoppia enemmän, mutta olen vyötäröstä hoikempi. Kerran sainkin siltä luun kurkkuun, ku yks takki mahtu mun päälle, muttei sille.. Ei voinu käsittää millään..;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat