Vierailija

shy?

Sivut

Kommentit (108)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

T: Amerikassa asuva, puoliksi irlantilainen, englantilaisen miehen kanssa naimisissa oleva, jonka kummitäti on australialainen ja koira Kanadasta.

Lainaus:

Homolembus ajas anglikaani kiriku tülli

Saada e-mailiga sõbrale Remark toimetajale

25.02.2005

Anglikaani kiriku juhid otsustasid neljapäeval, et USA episkopaalkirik ja Kanada anglikaani kirik peavad lahkuma ülemaailmsest anglikaani kiriku kogukonnast, sest on liiga homolembesed. Tüli põhjuseks on avalikult homoseksuaalse klerikaali ametisse pühitsemine USA-s ja homoabielude õnnistamine Kanada ja USA anglikaani õpetajate poolt, teatab Fox News.

Mutta tämän mukaan eivät näyttäisi olevan sama asia. Homolembus sen sijaan vastaa transanglikaania.

Terveisin kielitieteilijä

myös sanan alkuperä, joka johtaa aikansa 1700-luvun alkuun, jolloin päätteitä muokattiin eri muotoon. Eli samalla y-pääte korvattin helpommalla ie-päätteellä.

Juntit sanoo vieläkin shy, vaikka se on shie.

Samoin se on whie, ei why.

Gay -> Gaie -> Tästä tulee mm ruotsin kielen guide = opas ja suomen kielen =kaide

Luulisi nyt ihmisillä olevan jonkinlaista yleistietoa asioista

ujo-sanan alkuperästä eri kielissä. Menee vähän offtopic, mutta mielenkiintoinen tutkimustulos on se, että suoman sana " ujo" juontaa juurensa ketschuan (Andien alkuperäiskansat) sanasta " hujo" , joka tarkoittaa metsässä syntynyttä. Vielä en ole selvittänyt, miten sana rantautui suomeen. Todennäköisesti jonkin seikkailijaantrpologin matkassa, ehkä Westermark.

En tiedä mitä 35 on enkun tunnilla tehnyt, mutta meillä ei ainakaan tuota tullut koskaan vastaan vaikka varmasti olin hereillä.

t. laudatur englannista

Vierailija:

Lainaus:

itse yritin ostaa viime kesänä mutta ei löytynyt

Vierailija:

Lainaus:

Mun sanakirjani ei tunne koko sanaa shie, mutta

shied: impf. ja pp. verbistä shy

Tää mun sanakirja on vuodelta 1973.

ap:tä jymäyttetään kyllä tosi pahasti!!!

Eihän enkun ujoa kirjojeta shy EIKÄ shie!!! Miksi kukaan ei kerro oikeaa muotoa? Olettepa ilkeitä :/

(chai)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat