Vierailija

Kertokaa oletteko alkaneet pitämään siitä että mies nuolee,siis jos ennen olette sitä inhonnu.

Siis ku mulla on ollu tosi huonoja miehiä nuolemisen suhteen,en ole saanut minkäänlaista nautintoa siitä,ja nyt mun nykyinen mies haluaisi nuolla mua,mutta on jotenki menny kiinnostus siihen hommaan ihan täysin.

Mies on yrittäny sanoa että voihan siitä tykätä jos hän tekis sen jotenki erillai ku muut ennen...mut jotenki tuntuu että kannatteeko edes antaa yrittää ku jos se ei vaan tunnu hyvältä.

Ja en tiedä mistä johtuu,mutta musta on jotenki ällöttävää et mies joutuu nuolemaan ja samalla haistelemaan mun pillua....vaikkakin miehet sanoo että se on kiihottava tuoksu...mut silti.

Mä ite tykkään ottaa mieheltä suihin,se on TODELLA kiihottavaa....mut en sit näe siinä mitää kiihottavaa et mies nuolis mua.Johtuneeko sit siitä et kui huonoja kokemuksia on edellisiltä miehiltä...

Kommentit (3)

Anna miehen nuolla vaan pilluasi ja sano sitten hänelle piditkö vai et. Tunteesi on saattanut muuttua tai hän osaa tehdä sen eri tavalla kuin aikasemmat miehesi. N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat