Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kun ei kukaan muukaan sitä tee...tamppasin illalla matot yöksi ulos tuulettumaan...aamulla pesin kaikki ikkunat ja sitten lattiat...nyt on niin ruhtinaallinen olo...koti puhdas ja tuoksuu hyvälle...verhoja pitäis vielä silittää ja vaihtaa...nyt keitän kahveet ja nautin...

Kommentit (12)

se on mun hommaa---nautin ikkunoitten pesusta---tässä samalla meni sitten muukin huusholli---mies töissä ja vapaa-aika meillä menee mökillä jonne tänäänkin heti mennään kunhan ensin kotiutuu tienististä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toki on muutakin tekemistä mutta kaikki ajallaan---viikko vielä lomaa ja sitten alkaa työ--- IHANAA---olen niin energiaa täynnä ja positiivinen että voisin tulla vaikka sunkin ikkunat pesemään :))

Miksköhän itellä ei oo tullu ikinä mieleen viedä mattoja jo illalla ulos!!! Meillä ku menee siihen jo pirhanasti aikaa ku ensin pitää imuroida niistä matoista koirankarvat pois, viedä ulos, imuroida ja luututa koko talo ja sit vielä mennä tamppaa matot. Huoh!!

Mä en taas ole saanut tänään aikaiseksi muuta kuin kaupassa käynnin. Olen vielä flunssan jäljiltä hieman kohmeessa. Ikkunoita tosin en saa pestyksi vaikka kuinka olisi virtaa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat