Vierailija

Jos rakastaa puolisonsa lasta kuin omaansa, niin ex kokee tämän siten, että äitipuoli yrittää varastaa äidinpaikan.

Jos ei rakasta, niin saa siitäkin paskaa niskaan.

Miten päin äitipuolen tulisi olla, että olisi hyvä?

Kommentit (17)

äitipuolia. Kertokaa nyt hyvät äidit vastaus kysymykseeni!

Vai meneekö jauhot suuhun kun reilusti kysytään käyttäytymismallia? Ettekö uskalla myöntää, ettei teille kelpaa mikään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan oikeasti. Oletteko niin pikkusieluja?

Jos lapseni joskus saisi äitipuolen, olisin vain otettu, jos hän oppisi rakastamaan lastani ja lapsellani olisi toisessakin kodissa hyvä olla. Se on minulla äitinä velvollisuus lastani kohtaan.

Ja kyssäri vielä: Miksi lapsi ei saisi arvostaa muita ihmisiä kun vain äitiään?

lapsen. Hyvin harva äitipuoli olisi lapsen halunnut miehen mukana tulevan, tilanteeseen on pakko vain sopeutua. Se, että edes pystyy sietämään lasta, on jo aika hyvin.

Uskallan väittää, että hyvin on harvassa ne, jotka oikeasti rakastavat miehensä lapsia. Ainakaan silloin, jos lasten äiti on elossa ja hämmentää soppaa omalla tavallaan koko ajan. Väittäkää vaan ilkeäksi, mutta olen itsekin uusperheellinen ja liki kaikki ystävänikin ovat ja enpä tiedä ketään naista, joka olisi kovinkana innoissaan miehensä lapsista. Ihan samoin kuin niin päin, että harva mies toivoo, että lapsella olisi monta lasta jonkun toisen miehen kanssa jo ennestään. Niin se vaan on. SIksi en suosittele uusperhettä kellekään enkä myöskään eroa ennen kuin se on ihan pakkotilanne.

rakastaa voi, muttei itseään tartte tyrkyttää eikä koittaa tehdä itsestään rakastamisen arvoista, lapsi rakastaa ketä rakastaa, eikä siihen voi äitipuoli puuttua!!

Vierailija:

Lainaus:

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Kyllä sen exän mielipiteet vaan vaikuttaa aika pirusti sekä lapsiin että siihen, miten vanhemmat pystyvät lasten asioista keskustelemaan ja päättämään. Negatiivinen äiti saa lapsetkin helposti kääntymään äitipuoltaan vastaan tai tuntemaan huonoa omatuntoa siitä, että pitävät tästä. Eikä yhteisistä pelisäännöistä, tapaamisajoista tms. päästä ikinä yhteisymmärrykseen, jos äiti " kiukuttelee" jatkuvasti

4

ja ennen lapsi josta pidin ja jonka vierailuja odotin on nykyään riippakivi ja joka vkoloppun sunnuntai ku lapsi lähtee on mulle juhlahetki.

Ei ois vissiin saanu mennä miehen kans naimisiin

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Kyllä sen exän mielipiteet vaan vaikuttaa aika pirusti sekä lapsiin että siihen, miten vanhemmat pystyvät lasten asioista keskustelemaan ja päättämään. Negatiivinen äiti saa lapsetkin helposti kääntymään äitipuoltaan vastaan tai tuntemaan huonoa omatuntoa siitä, että pitävät tästä. Eikä yhteisistä pelisäännöistä, tapaamisajoista tms. päästä ikinä yhteisymmärrykseen, jos äiti " kiukuttelee" jatkuvasti

4

Olen huomannut saman itsekin. Tuosta yhdestä ketjusta näki sen, että rakastaa pitäisi, mutta entäs sitten kun niin tekee. Äidit heittäytyy hankaliksi.

Ei tule kateellisuus- eikä syyttelykohtauksia yms., jos vain jaksaa yrittää tulla juttuun miehen exän kanssa. Se on lastenkin kannalta niin tärkeä juttu, että kannattaa vaan pitää mölyt mahassa ja välttää ristiriitoja viimeiseen asti. Ainahan se ei todellakaan onnistu, vaikka toinen osapuli kuinka yrittäisi, tiedän :-(

Minulla ei ole mitään ongelmia lapsipuolteni äidin kanssa, koska ihan tarkoituksella annan hänen olla joka asiassa oikeassa. En ala kinata, vaan kerron sitten miehelleni, mitä oikeasti ajattelen, ja jos on tarpeen, annan hänen sitten tapella exänsä kanssa aiheesta sotkematta minua siihen :-) Näin ainakin toisella meistä säilyy puheyhteys exän kanssa ja voimme sopia asioista yhteistuumin. Olemme päättäneet, että minä pidän meidän valimme kunnossa, jotta ei sitten tule näitä " paha äitipuoli" -valituksia. Exäänsä lasten äiti pitää itse pääpiruna jo muutenkin...

Eihän lastenhoitajienkaan tarvii toisten lasta rakastaa mutta saavat silti lapsia hoitaa ja heistä tykätä.

Meillä mies hoitaa yhteydenpidon exäänsä ja sopivat yhdessä lapsen asiat,en ole koskaan pitänyt sitä minun velvollisuutenani. Tottakai mies sitten kysyy mielipidettäni jos asia koskee esim. meilläoloaikaa jne. Ja hyvin on sujunut jo monta vuotta ja olen kyllä ihan oikeasti kiintynyt miehen lapseen. Ja yhteisiäkin on ja ovat lapsipuolellenikin tärkeitä.

Puhuu tosi paljon kotona exäni vaimosta, silmät hehkuen ilosta. Minusta on aivan ihanaa, että lapsellani on monta turvallista aikuista ympärillään =). Minun lapsellani on hyvä " äitipuoli" .

ettei sen äidin keskenkasvuisuus ole teidän päänsärkynne. Te ootte vastuussa sille lapselle siitä kuinka hyvä hänellä on olla teidän lähellänne. Se on ihan yksinkertaista, jos vaan haluaa ymmärtää

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat