Seuraa 

Kommentit (5)

Närästykseen apua: luontaistuotekaupoista saa sellaista kuin Silicea piihappogeeli. Kolmatta odottaessa kärsin aivan hirveästä närästyksestä, ruokatorvi koko matkalta sekä ylävatsa oli aina sellaisen helvetintulen kourissa eikä Renniet auttaneet yhtään mitään, närästys alkoi jo vesilasillisesta, Silicea vei sen pois. Ei mitään herkkua, mutta suosittelen!

Kyllähän se laskiaspulla jo on aika närästävä tapaus :0)

Ultrag: Aika pitäis varata, rv 22 menen niinkuin lääkäri suositteli ja otan miehenikin mukaan. Alkuraskauden ultrassa on ollut vain kerran mukana, kun en itse hingu häntä silloin mukaan..

Supistusg: Kyllä supistelee, kivuttomia paljon ja välillä kivullisiakin..

Oma napa: Mulla on tullut pahoinvointi takaisin, ei paljoa naurata.. Ei niin pahana kuin alussa, mutta kuitenkin :0( Viime päivät on myös väsyttänyt tolkuttomasti, työstressi varmaan vaikuttaa ja vauvan liikkeet on olleet jotenkin vaisumpia. Onneksi ensi viikolla on neuvola.

Pidetään vain yksi pino/viikko, on selkeämpi.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

KolmenEmo rv 19+3

Hei kaikille!

Aika on mennyt nopeesti ja pian lähestyy kaikilla raskauden puoliväli ja osa on jo sen ohittanutkin. Täälläkin liikkeitä tuntuu hentoisesti varsinkin iltaisin. En muista tarkalleen, koska esikoisesta liikkeet alkoivat tuntumaan, joten ei ole vertailukohdetta. Meillä on viikon päästä rakenneultra, jota odotetaan kovasti. Mies oli mukana ekassa ultrassa ja tulee myös rakenneultraan mukaan. Kiva päästä katselemaan pikkuista ja olisi kyllä kiva saada jotain tietoa sukupuolestakin...

Vompatti2: Yksi aika hyvä närästyslääke on Gaviscon. Sitä löytyy purutablettina ja liuoksena. Lääke muodostaa tavallaan kalvon vatsalaukun ja ruokatorven väliin, jolloin nesteet, ruoka ym. ei pääse nousemaan ruokatorveen ja suuhun. Varsinkin loppuraskaudesta aika hyvä, kannattaa kokeilla!

Mullakin närästys on aika pahaa aina iltaisin. Ei voi pahemmin iltapalaa syödä. Esikoista odottaessa närästys oli pahinta loppuraskaudessa ja silloin saatoin herätä keskellä yötä vatsahapot tai oksennus suussa. Se ei tehnyt kovin hyvää mun hampaille. Nyt kävinkin hammaslääkärissä poistamassa hammaskivet, jotta hampaat eivät mene täysin huonoon kuntoon.

No, ei nyt muuta tule mieleen, joten hauskaa viikoloppua kaikille!

Leppis rv 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajattelin aloittaa uuden pinkan kun alkuviikko on jo mennyt. Pitäisikö tehdä aina yksi viikkopinkka esim. ensiviikolla 8? Voisi olla selvempää.

UltraG: meillä mies yrittää aina päästä mukaan ultraan, mutta on tässä raskaudessa epäonnistunut jo 2 kertaa. Ultra on ollut aina niin myöhässä, että hänen on tarvinut lähteä hakemaan lapsia hoidosta. Raukoista kun maailman kamalin tilanne on se, jos on viimeinen ja joutuu miettimään tuleeko kukaan hakemaan :-(

SupistusG: joskus tuntuu pieniä nipistyksiä. Ti kun kätilöjoutui dopplerin takia painamaan kohtua (vauva yritti aina karata kuulumattomiin) kohtu selvästi reagoi. No minulla on molemmissa edellisissä raskauksissa ollut paljon harmittomia harjoitussupistuksia.

Omanapa: nukuin äärimmäisen huonosti. Minua närästi yöllä yli 2 tuntia. Edellissä raskauksissa ei närästys ole vaivannut ollenkaan ja nyt tämä ja jo viikolla 17! Kääk! Onko teillä muita närästys vinkkejä kuin Rennie? Söin illalla lihapullia, uunilohkoperuina, salaattia ja laskiaispullan. Ei pitäisi olla kamalan närästävää.

Muutenkin on hassua kun tämä raskaus mietityttää paljon enemmän kuin toka, puhumattakaan ekasta. Pelkoja on paljon enemmän. No takana nyt 4 raskautta, joista 2 onnistunut, joten tietää, että huonostikin voi käydä. Vielä 2,5 viikkoa rakenneultraan. Sitten voin hengähtää. Meilläkin alkaa mahassa tuntua jo liikkeitä. Jippii vaikka taidan olla viimeisiä!

Hyvää laskiaisviikonloppua!

Vompatti, Möhköfantti rv 17 ja pojat 03 ja 05

Joka viikolle pelkästään oma pinkka ois hyvä, ku täällä ompi melekosen hiljasta nykyjään.

UniGalluppi: Tämä on aivan käsittämätöntä minkälaisia unia sitä pieni ihminen voikaan nähä. Jokaikinen yö sitä ollaan puuhaamassa ties aina kenen kanssa. Ikuna ei vielä oma ukko oo ollu noissa unissa mukana. Ilkeä ihminen ku olen niin hyvin avoimesti ja tarkasti kerron ukolle myös nuo unet. Meillä itsellä nimittäin on ihan helekkutin hiljasta tuolla lakanoitten välissä, eikä edes minusta johdu! Ajattelin että jos unista kertominen pistäs vähän liikettä " niveliin" :)

UltraGalluppi: 28.2 on rakenneultra meillä ja sinne kuskaan isännän mukkaan. Toivottavasti vaan selvitään sinne asti, ku on nuo tulokset edelleenki epäselvät. Kahdessa ultrassa olen jo käynyt ja kummassakaan ei ole mies ollu mukana opiskeluesteiden vuoksi. Mutta nyt aiko vaihtaa vuoroa jonku kanssa jos pitää, että pääsee rakenteeseen mukaan.

Mulle pitäs maanantaina tulla soitto OYS:sta, että mitä paljastu lapsivesitutkimuksesta. Minä kuitenki otin ja soitin tänään ku oon niin huolissaan. Kysyin että jos ois vahingossa vastaus jo tullu, mutta maanantaille kuulemma menee. Tuossa ku päätin että nyt soitan sinne niin tuli hirveä olo päälle ja loppu n.10min puhelun jälkeen. Makasin tuolla vessa lattialla sen ajan. Pelottavaa että tuommosia rajuja fyysisiä oireita tulee ku jännittää tarpeeksi, ikuna ei oo näin käyny.

Nyt kait minä lähen pullia leipomaan että pääsee viimestään sunnuntaina sitten syömään (minun leipurin taidoilla).

Lupsakkata loppuviikkoa Heiniksille!

Toivoo: Annemari ja pieni 17+3

moikkis.

Meillä rakenne ultra takana. selvisi syy siihenkin miksi en tulle liikkeitä... istukka on tuossa edessä jotenka on kuin tyynynä pehmentämässä potkut. Mutta siis kaikki oli hyvin ja aivan päivälleen on oikean kokoinen. nyt sitten viel 3 iikoa siihen 4d-ultraan. iiks.

ensiviikolla ollaan sitten oikeesti puolessa välissä raskautta. aika nopeasti mennyt tämä eka puoli ja mahtaa mennä tuo loppukin. saa nähä miten pitkään selkä jaksaa töissä kun nyt on välillä iltaisin ollut tosi kipeä jos olen mitään erikoista tehnyt siellä.

juu mutta nyt pitää mennä jatkamaan.. olen siivonnut jo koko aamun ja nyt pitäs harjata koira jos saisin sen illal pestyä. eilen kun meni agility kisoissa tuo koko aamupäivä ja sitten iltapäivän olin ihan kuollut.

no nyt tuli vieraita.,

liipe ja ötökkä rv 19+4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat