Vierailija

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minulle on ihan sama mitä Suksi tekee . Maailmassa on ismpiakin ongelmia, eli ilmastonmuutos, väestön ikääntyminen, Kiina-ilmiö JNE:

mutta mikään näistä asioista ei teitä taliaivoja kiinnosta ainoastaan Suski Kurosen kirja ja Suski Sievisen tissit.

Älkää väittäkö että että olette kiinnostuneen muustakin kun siitä ei ole todisteita.

Jos minun koneelta jotain kirjoitetaan, niin ei sitä saa mitenkään selville olenko minä itse kirjoittanut, mieheni, lapseni vai kenties joku muu. Syytettä ei mitenkään voida nostaa ketään vastaan.

...tosin poliisi ei ole vielä päättänyt alkaako edes tutkia koko juttua. Kunnianloukkausjuttuhan siitä sitten tulee, jos jotain tulee.

Toisaalta Susan on itse tehnyt jo aivan kaikkensa pilatakseen maineensa, joten en ymmärrä voiko poliisi edes lähteä tällaista tutkimaan. Poliisi joutuisi selaamaan lukuisia keskustelupalstoja läpi, lukemaan tuhansia ja taas tuhansia viestejä. Mistä poliisi ammentaa voimavarat sellaiseen? Tietenkin voi jättää pari mummon potkimista, lapsen raiskausta ja myymälävarkautta tutkimatta...että saadaan Kurosen Susanin menetetty maine takaisin.

niin käsitin tapahtuneen tuon jutun perusteella. Tai jos haukutaan huoraksi tms. liiallisuuksiin menevää.

Mutta jos Kuronen tarkoittaa, että on rikos sanoa, että hän ei toimi viisaasti julkisuudessa tai, että täällä yleisesti ihmiset sanovat pitävänsä häntä tyhmänä, niin ihmettelen jos menee läpi.

Täytyyhän hänen käsittää, että hän toimii hyvin kyseenalaisesti ja jopa halveksittavasti.

Eikö Matti Vanhasen kunniaa sitten ole hänen mielestään lainkaan loukattu, kysyn vaan?

Kaikki julkisuuden henkilöt saavat rapaa päälleen ihmisten keskusteluissa, sen on päivänselvää. Kaikkia ei voi miellyttää ja mielipide on oikeus sanoa, jos ei se mene nimenomaan uhkauksiin ja älyttömyyksiin. Jos jokainen julkkis tekisi rikosilmoituksen itsestään kirjoitetuista jutuista netissä, niin siinähän olisi poliisi helisemässä.

Susan Kuronen oletettavasti tiesi mihin ryhtyi, kun tämän rumban aloitti, joten kyllähän tuo ilmoituksen teko vähän naurettavalta tuntuu.

...ettei tule yllärinä pollarit ovelle kolkuttelemaan!

Vierailija:

Lainaus:

nyt olen äitini luona. Meillä ei ole netiä kotona. Lapsi esikoulussa joten käyn usein tutuilla kahvilla tai kirjastossa sen ajan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat