Vierailija

meillä oli eilen riita, ei edes mikään jättimäisen iso, mutta se jäi ilmaan roikkumaan kun mentiin nukkumaan.

mä sitten itkinkin peiton alla, ja paha mieli jäi siksi ettei mun mies nykyään enää lohduttele tai lepyttele mitenkään. ja varmasti kuuli että itkin, vaikka yritinkin peitellä.

tänä aamuna se oli kuin mitään riitaa ei olisi ollutkaan, töihin lähtiessä antoi pusut ja kaikki, ja mä en taas pystynyt juuri edes sanomaan sille mitään, oli vieläkin edellis-illan sanoista niin paha mieli.

mulla jää vaan kalvamaan tommonen yksin itkeskely, kun toinen ei edes kysy mikä painaa.... ei pyydä anteeksi pahoja sanojaan tms.

ja nyt kun tarkemmin mietin niin ei meillä juurikaan enää puhuta riitoja selviksi, mennään vaan nukkumaan, mä useimmiten sitten sängyssä pyörien kun jää niin vaivaamaan, ja kun mies on aamulla kuin ei oltaisi tapeltukaan, niin päivän mittaan sitten niin olen mäkin......=(

ja mä olen tätä nykyä meillä se joka sitten pyytää anteeksi jos joku ylipäänsä edes pyytää.......

Kommentit (5)

ei voi aina vaan odottaa että toinen tulis sopimaan. kyllä se mieskin siitä uuden tavan oppii. meillä ainakin kävi niin että sopimista on harjoiteltu ja molemmat osaa nykyään tulla valkosen lipun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos riidellään niin ei pyydellä anteeksi. Mies on kohta niinkuin mitään ei olisi tapahtunut ja minä itken yksin ja vatvon asioita pitempään...

Pelkään, että jossain vaiheessa tilanne räjähtää käsiin kun ei asioista puhuta.

Sopiminen on tosi tärkeää ja jos teillä lapsia, niiden pitää nähdä, että riidan jälkeen sovitaan. Muuten oppivat tämän mallin, että on ok itkeä peiton alla yksin :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat