Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

On kyllä jokseenkin pettynyt olo, ei siitä että kertoi vaan siitä että kertoi VASTA nyt. Mä olen syytellyt itseäni ja käynyt läpi kaikenmaailman mietinnät, että miksi mä en vaan hänelle kelpaa.

Kommentit (14)

...jos ap haluaa jotain asialle tehdä niin kannattaa varmaan aloittaa kuulilla ja kokeilla tapahtuuko mitään. eipä siinä ainakaan mitään häviä. minulla on " pelko" että pimsini on liian löysä...vaikka mun fakkari muuta väittääkin ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuten esim että tisseistä puristelu on ehkä HÄNEN mielestään eroottista ja saa hänellä kyllä stondaamaan, mutta minun mielestäni se tuntuu vain vitun ärsyttävältä.

Ja että naisen lämmittelyä ei kannata suorittaa vain tunkemalla kättä haaroväliin, vaan vähän hienovaraisemmin.

Olisi huumori kaukana, jos alettaisiin tosiaan avautua kaikesta. Ostaisin varmaan äijälle lahjakortin Thai-hierontaan ja pistäisin kortsupaketin käteen, menee sitten sinne vaan eikä tarvi valittaa.

Just jossain lehdessä oli, että kaikea ei tarvitse sanoa ääneen seksin saralla. Toi on yksi niistä asioista, mistä ei tarvitsisi avautua.

Jos olet hyvä laittamaan ruokaa ja ottamaan suihin, niin se pelastaa paljon ;) Eli siis huumoria peliin.

miehen kalua pieneks ja käyräks baarissa, kaikkien kuullen SYYSTÄ, että tämä EX-vakihoito sano (kaikkien kuullen) mun olevan kuiva... (oon varmaan ollukki, ku ei oo enää seksi kyseisen henkilön kaa napannu... varsinki 4 tunnin kännisen pumppaamisen jälkeen!)

No, seurauksena siitä tuli selkään, kaikkien nähden. Monien (miesten) mielestä se " ei ollu mikään ihme" , ku sillai loukkasin toista julkisesti... Niinpä niin...

Vierailija:

Lainaus:

totuus vaan on että mies ei vehkeelleen mitä voi tehdä mutta nainen pystyy aina lihaksiaan treenaamaan.

Mä en ole IKINÄ sanonut mitään halventavaa yhdellekään miehelle niiden kaluista, on sitten ollut minkä kokoisia hyvänsä saatavilla. Mutta eipä ole miehetkään mua arvostelleet vaginan tiukkuuden mukaan.

Jos arvostelisivat, loukkaantuisin. Vaikka nainen voikin jumpata, niin jos synnytyksessä on kovin pahoja tapahtunut, ei se voimistelu paljon auta. Eikä kalu vaatimuksista pitene.

En arvostele miestä myöskään sen mukaan, miten timmi hän on, kuinka pitkä, harteikas tai miehekäs. Se ei edesauta suhteen toimivuutta pätkääkään! Enkä toivo tuota arvostelua itseenikään, ei se lähennä eikä tuo sellaista mieltä, että haluaisi asioille jotain tehdä.

Vierailija:

Lainaus:

Tai olisko syy se, että miehelläsi on pieni!?!?

Tämähän on aina se perussyy johon voi " vedota" vaikka naisen fysiologiassa on tapahtunut muutoksia. Ettei naisen vain tarvise ottaa mitään omalle kontolleen.

Voi hyvänen aika! Eikö järki sano että ihmisiä on Luonnostaan eri kokoisia. Joku on pitkä, toinen pätkä, jollain on isot tissit, toisella pienet, jollain on leveä lantio, jollain todella kapea jne... Yhtälailla kulleja on todella eri kokoisia.

Ei sellaisia seikkoja millään jumpalla muuteta.

Luuleeko miehet että kaikilla naisilla on pimppa standardikokoa ja sitä sitä jumpalla " säädetään" jokaisen miehen kullille sopivaksi.

Minulla on ainakin aina ollut samanlainen pimppa ja tykkään siitä sellaisenaan. Joskus joku mies on ollut itselleni niin pieni etten ole juuri sisälläni tuntenut ja joskus on käynyt niinkin ettei olla meinattu millään saada nahtumaan sisään.

Nyt seurustelen sopivan parin kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat