Vierailija

Kommentit (15)

Aika inhottavasti sanottu jopa Idolsissa. Mutta siitä olen samaa mieltä, että ensin kuunnellaan esitykset, ja sitten vasta arvioidaan jatkoon menijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta tosiasia on, että jos menee idolsin tapaiseen ohjelmaan niin kritiikkiä on vaan kestettävä. Sehän on koko ohjelman parasta antia. Ja tässä meidän versiossa on ihan kesyä tää nälviminen, kun vertaa esim ameriikan iidolseihin :P Meinaan se Saimon on jotain uskomatonta sen käytöksen kanssa.

menee. Onhan tässä nähty että aiemmin hyvätkin ovat epäonnistuneet semifinaalissa ja joku muu yltänyt parempaan suoritukseen. Minä ainakin katson jokaisen esityksen ja päätän sillä perusteella enkä etukäteen. Ja äänestän sitä joka on mielestäni paras, tuomarien mielipiteistä välittämättä. Mutta yleensä ne on olleet samaa mieltä, paitsi kakkoserässä olisin laittanut kolmosen jatkoon enkä Braskia.

Mun suosikki voittoon on nyt Johanna ja kakkosena Ari, mutta katsotaan miten heillä jatkossa menee, voihan olla että tilanne muuttuu kun joutuvat esittämään erityylisiä biisejä.

Eiköhän se Russe saa tienattua elantonsa muullakin tavalla - kuten on jo huomattukin.

Ennen kohupaljastuksiakin kyseinen herrahenkilö oli mielestäni limanuljaska eikä se mielikuva ole siitä mihinkään muuttunut!

EI JATKOON!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat