Vierailija

miksi se on aina meitä edellä joka asiassa?

Sivut

Kommentit (36)

kavereita. En ihannoi heitä kuitenkaan kuten sinä. Me ollaan ihan yhtä juntteja kaikki. Kaltaisesi kaveri en olisi ollut. Ruotsalaisilta ei ollut pois, että pidin Suomen lippua korkealla. Välillä pottuiltiin puolin ja toisin esim. urheilukilpailujen aikaan, mutta kavereita oltiin. Ruotsalaiset harmittelivat usein pakolaispolitiikkaa. Silti tummiakin oli kaveriporukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikä täällä ole mitään routvihaa, haista jo home.. olen asunut täällä jo 29 vuotta ja lähes kaikki työkaverini ovat muualta tulleita, täysin hyäksyttyjä yhteiskunnan jäseniä.

Naiset ovat täällä mielestäni peremman näköisiä kuin siellä. Anteeksi nyt vaan.. Mutta tanskalaiset vievät voiton vielä ruotsalaistakin.

Tuo uusi tutkimus johon joku viittas, on vaan yksi tutkimus muiden joukossa, eikä mikään totuus asiasta. Suomalaisten kieli viittaa kyllä muualle kuin eurooppaan.

kun omalta osaltani pidin ketjua ylhäällä, mutta nuo ruotsinsuomalaiset on mun lemppariärsytysihmiset. Ne saa niin nopeasti " alas" . Olen asunut Ruotsissa vuosia ja tunnen kyseisen ihmislajin. Nyt lopetan kuitenkin tämän hauskanpidon tyhmien kustannuksella.

älykkäitä ja sivistyneitä eurooppalaisia, me taas tällaisia vasta metsästä kömpineitä mongoleja. Onhan ne myös meitä kauniimpia ja kielensäkin kuuluu indoeurooppalaiseen kulttuurikielten perheeseen. Näin se vaan on ja se on paras oppia hyväksymään eikä hakata päätään mäntyyn (Karjalan tai kotipihan) ja yrittää muuttaa tosiasioita.

Vierailija:

Lainaus:

älykkäitä ja sivistyneitä eurooppalaisia, me taas tällaisia vasta metsästä kömpineitä mongoleja. Onhan ne myös meitä kauniimpia ja kielensäkin kuuluu indoeurooppalaiseen kulttuurikielten perheeseen. Näin se vaan on ja se on paras oppia hyväksymään eikä hakata päätään mäntyyn (Karjalan tai kotipihan) ja yrittää muuttaa tosiasioita.

noiden tietojen mukaan. Viimeisin tutkimus kertoo suomalaisten olevan eurooppalaisia. Tietenkin kansoihin tulee sekoitusta idästä ja lännestä. Mun sukua on tutkittu ja olemme Ruotsista. Mä olen sitä mieltä, että kauneutta ei ole samankaltaisuus. Ruotsissa esim. naiset pukeutuvat hyvin samalla tavalla ja toistensa klooneja näin suomalaisen näkökulmasta. Suomalaiset persoonallisempia.

Ruotsalaiset ovat germaaneihin kuuluvia kansoja ja kaikkihan tietävät tämän kansanryhmän huonon puolen eli kovan luonteen ja rotuvihan. Älykkyyttä kai riittää kuitenkin.

Me suomalaiset olemme lyhyempiä ja jonkun mielestä rumempia, mutta sielukkuutta löytyy länsinaapuria enemmän.

ei mun mielestä täällä oikeen mikään ole suomea edellä, muoti nyt ehkä ja ericsson on viime vuosina tehnyt parempia malleja kuin nokia.. muuten kyllä tökkii ja pahasti, esim. vasta nostivat liiton maksuja ihan sikakorkeelle, sairaslomille ei enää pääse helposti (tai lääkäriltä saa todistuksen mutta paikallinen kela ei anna korvauksia ellet ole kuoleman kielissä) jne jne.... terkuin ardisia länsi göötanmaalta

helppo ärsyttää. seuraavaksi katotaan se Suomi contra Venäjä, kumpi häviää. ;D

Lähden tästä terottamaan kynsiäni mutta I WILL BE BACK.

Vierailija:

Lainaus:

innoissaan, jos ruotsalaiset hyväksyy ne. Aina valitetaan jos joku ei vaikka tervehdi. Itsetunto on aika pieni ja kaikki kiinni hyväksynnän saamisesta. Mä nautin nykyään Suomessa, kun saa puhua kaupassa suomea ilman etenkin vanhempien ruotsalaisten moittivia ilmeitä.

Ei ole rasismia valittaa, jos siirtolaiset saa kaiken ilmaiseksi. Rasismia on, jos ihmisiä kohdellaan erilailla kansallisuuden perusteella.

Joku tosi paha itsetunto-ongelma taitaa olla. Kaikki kansat ovat samanarvoisia!

Ruotsissa asuneena tiedän, kuinka he oikeasti luulevat olevansa suomalaisia parempia ja lähes kaikkia muita maita. Vain esim. Saksa ja Englanti on kova sana. Harmi, että ap (asuu vaarmasti Ruotsissa) on käynyt tämän aivopesun läpi. Sä et ole IKINÄ ruotsalainen, vaikka näköjään haluaisit.

Mulla on sukulaisia edelleen Ruotsissa, jotka aina arvostelee kaikkea Suomessa. Todella junttimaista. He näkevät vain kaiken kielteisen. Luulen tämän johtuvan itsesuojelusta, ei uskalleta nähdä, että suomihan se olisi suomalaiselle se paras maa kotimaa!

ja luulin kanssa, että Suomessa menisi vähän huonommin palkka ym. mut päinvastoin! Veroprosentti menee tulojen mukaan ja kesälomarahat oli iloinen yllätys. Ruotsin palkka oli isompi, mutta kova verotus vei 30 prosenttia palkasta heti pois!

Malmössä ei sitä paitsi ollut edes töitä, tunsin monia työttömiä.

Ainoa parempi asia just mulle oli halpa päiväkoti, mutta se ei ole syy jäädä maahan..

Mä säälin oikeasti Ruotsiin jääneitä suomalaisia. Niistä tulee ap:n kaltaisia katkeria ihmisiä. Onneksi ei kaikista tietenkään, he ovat löytäneet paikkkansa ja tyytyvät siihen. Etsi kuule ap itsellesi kivoja kavereita sieltä.

koska tulen saamaan paljon parempaa palkkaa samasta työstä, siellä kuin täällä ja kun puhun jo ruotsia, kielikään ei tuota ongelmia.

ap.

Vierailija:

Lainaus:

eikä täällä ole mitään routvihaa, haista jo home.. olen asunut täällä jo 29 vuotta ja lähes kaikki työkaverini ovat muualta tulleita, täysin hyäksyttyjä yhteiskunnan jäseniä.

Naiset ovat täällä mielestäni peremman näköisiä kuin siellä. Anteeksi nyt vaan.. Mutta tanskalaiset vievät voiton vielä ruotsalaistakin.

Tuo uusi tutkimus johon joku viittas, on vaan yksi tutkimus muiden joukossa, eikä mikään totuus asiasta. Suomalaisten kieli viittaa kyllä muualle kuin eurooppaan.

Olet TYHMÄ, jos et näe ruotsalaisten rotuvihaa. Olen asunut maassa pitkään myös ja bileissä alkaa aika rasistiset jutut jylläämään. Heti, jos ei ole mustia joukossa. Hymyillään, mutta sisällä inhotaan. Joo, tanskalaiset on kanssa järkyttävän omahyväsiä.

Suomen kieli on sekoitus. Ei kerro mistä olemme tulleet, kuten aiemmin luultiin ( unkari). Jos sä olet tosi ruma, niin minä en ole! Olen muuten huomannut, että Ruotsissa asuvat suomalaiset ovat tavallista rumempia!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat