Vierailija

Kondomi petti jonka jälkeen (n. 12h) kuluttua otin jälkiehkäisytabletin.

Viikko tämän jälkeen 3 päivää veristä vuotoa ja siitä lähtien koko ajan runsasta valkovuotoa....

pelottaa....

Tänään oman mielenrauhan turvaamiseksi haen raskaustestin.

Mitäs sanotte?

Kommentit (4)

Hyvä että teet testin, en kuitenkaan usko että olet raskaana. Elimistö voi reagoida jälkiehkäisyys monella tavalla.

Pysy rauhallisena ja testaat tänään. Kaikki varmasti järjestyy =)

Minä itsekkin olen ottanut pari vuotta sitten jälkiehkäisy pillerin ja oli sitten vaikka minkälaista oloa.. Menkat ei millään alkaneet ja olin kans huolissaan että olisin uudelleen raskaana ja toinen lapseni oli kans ihan pieni vielä..

Että on silleen helppo samaistua sun tunteisiin :)

Muista kertoa miten kävi.

Tsemppiä sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja sitten viikko pillerin oton jälkeen ajattelin, että alkoi, mutta eipä tuota 3 päivää voi oikein menkoiksi laskea.

Tuolla vuodolla ajattelin, että mahdollisen raskauden oireita.

Voisiko tuon pillerin yhteyteen liittyä moista vuotoa?



ap

Ennestään kaksi ihanaa ja toivottua lasta ja pelottaa jos nyt pienimmän ollessa 3kk olisin uudestaan raskaana.

Pelottaa vaan ihan kamalasti, mutta tänään asia selviää.

Ihmettelen vaan tuota vuotoa, mutta tämähän voi todellakin johtua tuosta vahvasta hormonitabletista....

Kiitos sinulle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat