Vierailija

miksi miehet tykkäävät yleensä naida takaapäin?

Kommentit (20)

on yksi tärkeä, varsinkin jos naisella on kaunis peppu ja kapea vyötärö. Se on uskomattoman kiihottavan näköistä kun kalu uppoaa sinne. Sitten ainakin minun mielestä oikeasti pillu tuntuu tiukemmalta takaapäin. Siinä saa säädellä itse täysin rytmin ja työstökulman. Siinä on se eläimellinen kiima, minä panen ja sinä olet siinä, sitä on vaikea selittää, on siinä varmaan ripaus alistamistakin mukana. Pillun tuoksu joka nousee nenään saa ihan villiksi. Asentojen kuningas. Oma suosikkini on että nainen on kontillaan sängyn reunalla ja minä nain takaapäin seisaaltani, siinä on vielä enemmän vaihtoehtoja kuin jos on itsekin kontillaan takapuolella. Tuskin tarvitsee enempää perustella :)

Vierailija:

Lainaus:

Erittäin " tehokas" on takaapäin makuultaan. Siinä kun sujauttaa toisen käden klitorikselle niin kyllä kohta nainen kiittää! :D

nam! se on meidän aamuseksiä. reidet tiukasti kiinni ja miehen kova kalu uppoo pimpsaan... ah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Varsinkin, jos nainen on vähemmän kaunis, mutta

hyväperseinen!!!

m38

Joo, ja varsinkin jos miehellä on saatanan ruma naama ;D

n31

Minä seisahdun sitten siihen hänen taakseen ja silmäilen tyytyvävisenä herkullista, isoa takamusta ja kapeaa vyötäröä. Sitten tartun tiukasti kiinni " kahvoista" ja työnnän nautiskellen kalun hitaasti sisälle. Upeaa katseltavaa.

Itse panon aikana sitten naimmekin varsin rajusti. Muija rakastaa sitä, että puristan todella lujasti häntä kahvoista ja nussin armottoman lujaa ja syvälle. Joskus tartun myös häntä aika lujaa hiuksista ja annan tällaistakin masokistista nautintoa hänelle...

naisen takapuoli on seksikäs

että siitä saa ihanan näyn kun se söpösti pysyssä edessä

Ja aika noni nainen haluaa takaapäin.

Ja voihan sitä samalla helliä peppua sormin niin nainen saa tupla nautintoa

M41

ja varmaan myös osaltaan minuakin kiihottaa se alkukantainen eläimellisyys ja maskuliinisuus siinä. mutta pääasia että tuntuu hyvältä.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Varsinkin, jos nainen on vähemmän kaunis, mutta

hyväperseinen!!!

m38

Joo, ja varsinkin jos miehellä on saatanan ruma naama ;D

n31

Vierailija:

Lainaus:

Erittäin " tehokas" on takaapäin makuultaan. Siinä kun sujauttaa toisen käden klitorikselle niin kyllä kohta nainen kiittää! :D

Naisena pidän siitä että mies tulee takaa, koska siinä on se villi eläimellinen puoli: miehellä on valta hallita tilannetta. Mies voi " ottaa minut" . Pidän siitä että mies puristaa kunnolla lanteitani. Takaa päin myös reiden herkempi takaosa saa hyvän kontaktin miehen reisiin. Lisäksi ristiselkäni on äärimmäisen kosketusherkkä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat