Seuraa 

Mulla on ovulaatiosta 5 päivää voiko jo näkyä raskasutestissä..? Ja sellasta kun mä oon kuullut että jollain voi olla herkät limakalvot kun tulee raskaaaksi niin mulla aamulla tuli verta nenästä ja nenä oli tukossa vaikka en ole kipeä..!! voiko olla että olen raskaana..? on myös ollut huonoa oloa ja alaselkä kipeä..! ISO KIITOS vastanneille!!

Kommentit (3)

yritähän malttaa odottaa!:)

ei kannata hötkyillä, ku jos niitä testejä rupiaa kovin aikasin tekeen, niin joutuu kuitenki taas miettimään niitten haamujen kans että ollakko vai eikö olla tässä raskaana:)

...että sinnikkäästi oottelet sinne asti ainaki että menkkojen pitäs alkaa, itelläni ainaki näkyi jo heti ku oli yhden päivän menkat myöhässä (väkisillä pakotin itteni oottamaan sinne asti ennen ku teen testin :D)

Ja testailin kuin mielipuoli, kk-kiertoni oli ihan sekaisin. Voin kokemuksesta sanoa, ettei tosiaan kannata omaa mielenterveyttään järkyttää testaamalla liian aikaisin. Mullekin tuli niitä hyvin vaihtelevia tuloksia ja olin ihan hepakassa monta viikkoa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on vasta 5 päivää, niin ei voi näkyä testissä. Alkiohan kiinnittyy vasta 4-7 päivän kuluttua hedelmöittymisestä ja siitä menee sitten joitain päiviä ennen kuin hormooneja on sen verran, että testissä näkyy. Ennen kiinnittymistähän äidin kroppa ei vielä alkioon reagoi.

Se tietty on mahdollista, että ovis on ollutkin aikaisemmin. Itselläni oli esikoisen aikana ovis lääkärin mukaan kp 7/28 eli silloin kun oli vielä menkat päällä, vaikka kiertoni oli tuolloin tosi säännöllinen. Nytkin ilmeisesti hedelmöittyminen on tapahtunut kp 9/28 tienoilla ainakin raskauden aikana tehtyjen ultrien mukaan.

A.A. rv 32+1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat