Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija:

Lainaus:

sormien puristusta voi säädellä. Muistan, että teininä olin niin tiukka että usein yhdyntä ei edes onnistunut, koska mies sanoi, että sattuu liikaa. Silti aina joku pikkupili halusi lykkiä niin, että mulla jalat yhdessä tai sitten niin, että itse pitää pilistä kiinni ja puristaa sitä. He ehkä saivat kitkaa siitä, musta se tuntui epämukavalta.

Olivat kuulemma tottuneet yleensä panemaan vain peräreikään, mutta en antanut persettä alle 20-vuotiaana vielä kelleen.

Joo, homoboitsulta vaikutat, naisen tekstiä tuo ei ainakaan ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

sormien puristusta voi säädellä. Muistan, että teininä olin niin tiukka että usein yhdyntä ei edes onnistunut, koska mies sanoi, että sattuu liikaa. Silti aina joku pikkupili halusi lykkiä niin, että mulla jalat yhdessä tai sitten niin, että itse pitää pilistä kiinni ja puristaa sitä. He ehkä saivat kitkaa siitä, musta se tuntui epämukavalta.

Olivat kuulemma tottuneet yleensä panemaan vain peräreikään, mutta en antanut persettä alle 20-vuotiaana vielä kelleen.

Joo, homoboitsulta vaikutat, naisen tekstiä tuo ei ainakaan ole...

Vierailija:

Lainaus:

Niinku naisenki kannalta...? Siis vaikkei löysä oliska...

helvetin ärsyttävä, koska mela ei mene kokonaan sisään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat