Seuraa 

Voiko siis ovulaatiotestiä käyttää myös raskaustestinä?? Olin lukevinani niin jokin aika sitten jostain keskustelusta täältä kuumeilijoiden puolelta...

Kommentit (5)

Tein eka raskaustestin joka oli positiivinen ja sitten vielä testasin toimiiko ovulaatiotesti tässä hommassa ja kyllä sekin oli positiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli kanssa joka päivä tuo haamu. Mutta raskauden se näytti ovis plussana.

Vielä on pari jäljellä voishan sitä testata joku päivä uudelleen mitä näyttää.

Tsirppana rv 6+3

Minullakin näytti siis äsken ihan ovisplussana eli vahvaa viivaa mutta ajattelin että ettei ihmiset luulisi että jos ovistestiin tulee haamu niin se olisi sama kuin raskaustestin haamu vaan ovistestin haamu on vähän niinkuin että se haamu kuuluu siihen testiin

Oli pakko mennä testaamaan kun tästä asiasta on niin paljon keskusteltu ja väitelty tällä palstalla ja minulla on 3 ovulaatiotestiä kaapissa jotka menee puolen vuoden vuoden päästä vanhaksi niin joutavat koekaniineiksi.

Plussasin 2 vko sitten ja kyllä tuo 40miu ovulaatiotesti näyttää myös plussaa eli näyttäisi toimivan.

Minusta ongelma on kuitenkin se, että esim minulla ovulaatiotestissä on läpi kierron haalea viiva niin eikös sen pitäisi olla sitten tosi vahva että tarkoittaisi raskautta eikä mikään haamu? Tikutin itse muutaman kierron joka päivänä ovulaatiota ja aina oli haalea viiva ja oviksen aikaan tietty tumma.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat