Seuraa 

Hei Lilli,

Käytkö täällä palstalla? Olin kanssasi samaan aikaan Tyksissä punktiossa keväällä-05. Sen verran tiedän, että sait plussan syksyllä? -05. Mitä sinulle/teille nyt kuuluu? Oli niin kiva silloin keskustella kanssasi tyksissä, jäit kovasti mieleeni ja usein mietin miten sinulla menee.

Meille syntyi tyttö tammikuussa 06, siitä toukokuisesta ivf:stä -05. Tyttö on nyt siis 1v 1kk ja risat.

T: Suhonen, jolla alkaa olla vauvakuumetta, suunnitteluaika varattuna

Kommentit (3)

En myöskään käy niin paljon kuin aikoinaan hoitojen kanssa tuskaillessa.

Tuo jäppinen on tosiaan iso poika jo, eikä ikinä ois kuvitellut ajan kuluvan näin pian.

Mun ystävä on juuri ivf:n, kolmannen jo,kourissa ja kovasti toivon hänen onnistuvan viimein rankkojen keskenmenojen ja muiden jälkeen. Samalla olen sitten käynyt läpi tuota omaa hoitoaikaa ja päivä päivältä tuntuu myös enemmän siltä tosiaan että ehkä sittenkin vielä yrittämään.

Meillähän kohtalo puuttui silläkin lailla peliin, että kaksi pakkasalkiota tarrasi kiinni, ja toinen kasvoi siellä ainoassa munatorvessa, ja tämä siis kohdussa ja leikattiin sitten uutenavuotena ja onneksi sisukas kaveri pysyi matkassa kuin ihmeen kautta.

Eli mitään toiveita raskaudesta ei ole ilman ivf:ää. Ai niinkin nopsaan saa suunnitteluajan, olin kuvitellut että ehkä siihen menee kauemmin. Voisi olla että jos nyt siottelisi niin saisi tonne kesälomien jälkeen, mutta ehkä teen niin että soittelen tuossa pojan ollessa 1-v. niin sitten alkaa olemaan jo aikasen iso kaveri=)

Meillä tosiaan konttaillaan ja harjoitellaan istumista. Ajelen siitä teidän " ohi" usein ja mietin mitä sinne kuuluu, minä en tunnistaisi varmaankaan, eiköhän me olla saman kylän kaupoissa törmäilty tietämättämme.

Hauskaa, kun mulle on käyny tsägä, kun sain tutustua suhun punktiossa ja sitten synnyttämään mennessäni tutustuin huonetoveriini, jonka kanssa elelin avoliitossa siellä 3 viikkoa...ollaan myös nähty muutaman kerran kahvittelujen merkeissä.

Ihmeellistä, että mainitsit tuon perhekerhon, kun olen ajatellut asiaa viimeisen viikon jo, että mennäkkö, kun olen kotona enkä aio mennä töihin, ois kiva käydä näkemässä muita äitejä.

Olen pari kertaa ollut töissä jonkun päivän, ettei ihan lääkkeet ja muut unohdu päästä ja ensi viikollakin olen luvannut mennä kahdeksi päiväksi, on se kumma että äiti viettää tällälailla omaa aikaa=)

En tiedä, paljonko tuolla kerhossa on tuttuja, kun tuollaisessa paikassa on töissä, usein lapsiperheet tulee tutuiksi. Toisaalta, itsekään ei olla kertaakaan käyty lääkärissä tuolla, vaan tuolla isommassa kylässä=)

No, ois kyllä kiva nähdä,meillekin voisitte joku päivä tulla käymään, neitikin on jo noin iso=)

Me asutaan vielä tässä samassa paikassa, talo on edelleen teon päällä tuossa lähellä, kovasti siellä paiskitaan hommia=) Sieltä sitten onkin mahdollisuus käpytellä siihen teidän tielle tosta metsäpolkua, kun nyt on vaikea kävellen lähteä kun on tuo isontien varsi vähän hankalakulkuinen!

Pistän sähköpostiosoitteen, jos on aikaa joskus skriivailla sinne

jonnapi@netti.fi

Kauhea tuuri että näin viestisi selaillessani vanhoja! Toivottavasti näät nyt tämän!

Meillä on myös ihana kohta 8-kuinen vipeltäjä, poika. Olenkin pohtinut, että mitä teille kuuluu. Meillä siis tämä ukkeli on siitä samaisesta satsista pakkasukko.

Oi, toivottavasti kuullaan pian=)

ps. mä en uskalla sanoa ääneen tuota vauvakuume-sanaa! Se on niin tuossa tuloillaan=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moi LILLI76

Onnea pienestä pojasta näin vaatimattomasti 8kk myöhässä:) Tosi kiva kuulla sinusta ja vielä ennenkaikkea pikku-pojasta.

Käyn aika harvoin enää näillä palstoilla ja löysin viestisi ensin taaperoista. Meillä on nyt suunnitteluaika tullut huhtikuulle, saas nähdä miten edetään. Ollaan toki ikionnelisia tytöstä ja jos lapsia ei enempää kuulu ei se maailmaa kaada. Mutta olisihan vauva kyllä ihana jo ajatuksenakin.

Vauva-aika meni nopeasti vaikka olihan se rankkaakin, mutta sen arvoista:) Teidänkin poika alkaa olla jo " iso" , ei enää ihan vastasyntynyt pikkunyytti. Nauti vaan jäjellä olevasta vauva-ajasta, se kun tuntuu jälkikäteen menneen liian nopeasti.

Meidän typykkä taitaa heräillä päikyiltä, mutta nyt kun asustellaan samassa pitäjässä, saatetaan ehkä joskus törmäillä. En kyllä ole varma tunnistaisinko. Käydään paikkakunnan MLL:N perhekahvilassa, poiketkaa tekin jos ehditte.

Aurinkoista kevättä teille ja kaikkea hyvää toivotellen Suhonen Siilinsä kanssa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat