Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten puette vauvan mieluiten? Olen keskustellut aiheesta " body vai paita" paras. Monet käyttävät bodeja ikäänkuin paitana ja toiset taas tykkäävät käyttää hihatonta bodia ja sen päällä paitaa. Jälkimmäiseen kuulin hyvän perustelun: jos vauva puklauttelee, voi vaihtaa " vain" paidan, eikä tarvitse riisua koko vaatetusta. Olen saamassa ensimmäistäni ja jotain vois varmaan jo valmiiksi miettiä/hankkia.

Ilman bodia ei varmaan oikein voi paitaa käyttää kun on sitten selkä paljaana ja taas pelkkä body esim. puolipotkareiden kanssa näyttää jotenkin hassulta.

Kaipa nämä ovat makuasioita, mutta keskustelusta innostuneena ajattelin kysellä. Itsekinhän puetaan tietty yleensä jotain ns. aluspaidaksi ja sitten siihen jotain muuta päälle... Hmmm...

Kommentit (7)

on pelkkä body. Vauva kun " käy kuumana" niin toinen paita olis liikaa. Anoppilassa sit on usein lyhythihanen body ja villapaitakun siel lämmitys on pannassa...

En kyl itsekään käytä aluspaitoja

bodeja, ne kun on niin käteviä:) Eivät nouse ja on helppo vaippaa vaihtaessa pistää nepparit olan yli kiinni, niin ei tule tahroja. Paidan helma on aina tiellä... Nuo kitauisupaidat ei ole koskaan ollu mun juttu... Mun älykkyysosamäärä ei tunnu ikinä riittävän niiden oikeaoppiseen solmimiseen tai sitten nauhat on aina auki... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

myynnissä on niin kauniita bodeja, ettei ne kaipaa mitään päälle. Tärkeintä on pehmeät, mukavat vaatteet jotka ei paina mistään. Kävelevälle voi sitten laittaa niitä takkeja sun muita, mutta kaikki vauvat ansaitsevat mukavat vaatteet.

Mun vauva ei puklaillut lainkaan, että siinä mielessä lisäpaita voi olla ok.

ei musta body ja puolipotkarit näytä hassulta, bodyhan tulee sinne alle, toisin kuin kultaisella 90-luvulla aikuisten naisten pukeutumisessa (siis nehän pantiin sukkahousujen päälle, yöks)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat