Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kahdesti äänestänyt niin pieleen, ettei ole paljon enempää pieleen voinut mennä. Silloin olen tehnyt päätökseni ihan hetken mielijohteesta, mutta nyt yritän olla tarkempi.

Oletteko äänestäneet aina ns. hyvää tyyppiä?

Kommentit (25)

Olen taustaltani erittäin kokoomuslainen. Olen kuitenkin äänestänyt viimeksi melko nuorta keskustan ehdokasta ja sitä ennen nuorta vihreiden ehdokasta.

Tällä kerralla olen pohtinut asiaa ihan tosissani ja ajatellut äänestää oman kuntani vihreää ehdokasta.

ap

se on minun protestini valtaapitäville! en tajua, miksi sinne AINA valitaan samat tyypit vuodesta toiseen ja sit ihmetellään kun mikään ei muutu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija - 16.02. 14:57 vastaa tähän viestiin (9/19)

Ovat päässeet eduskuntaan ja ovat osoittautuneet todella epämääräisiksi.

Ikävää julkisuutta molemmilla. Ennen heidän eduskuntaan pääsyään en ollut heistä mitään erityistä mieltä, mutta nyt en voisi missään nimessä äänestää heitä.

ap

Ilmoita asiaton viesti

Vierailija - 16.02. 14:58 vastaa tähän viestiin (10/19)

Oras Tynkkynen? :) Rosa Meriläinen? :)

Ikävää julkisuutta molemmilla. Ennen heidän eduskuntaan pääsyään en ollut heistä mitään erityistä mieltä, mutta nyt en voisi missään nimessä äänestää heitä.

ap

erityisesti eduskuntavaaleissa. Puoluekuri jyllää, ja lisäksi väärän puolueen hyvälle tyypille annettu ääni menee myös monelle ei niin hyvälle tyypille.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat