Vierailija

Tiedä häntä, johtuuko siitä, että oma parisuhde ihan vegetatiivisessa tilassa, mutta minua mietityttää, millaista elo olisi, jos olisinkin lyönyt hynttyyt yhteen jonkun muun kanssa. Siis en varsinaisesti usko, että ruoho olisi vihreämpää naapurinkaan haudalla, mutta piristää edes hieman kuvitella, miten asiat voisivat olla..?

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyl tulee monesti elettyä jotkut " kohtaukset" mielessä uudelleen ja aivan eri tavalla kuin silloin teininä....mut mut. Paljon hyvääkin olis jäänyt tapahtumatta jos silloin asiat olis mennyt toisin :)) Ei se varmaan jossittelemalla parane.

esim. kysyäkseni, että flirttailtiinko me vain, vai olisiko toinen osapuoli ollut vakavissaan. Ja jos, niin MIKSI HITSI EI KÄYNYT KÄSIKSI. Ehkä parempi olla kyselemättä, tiedä minkä katastrofin saisi aikaan. Luulen ainakin, että viimeisimmän ihastukseni vaimo kirjoittelee parhaillaan tuolla Odotus-palstalla ja kyselee sektiosta...

Kyllä monesti oon aatellu, että jos joskus vielä noihin nuoruusvuosiinsa vois palata, niin kyllä panisin tuulemaan ihan toisella tavalla. Nyt olen tajunnut, että ujouttani en uskaltanut tarttua tilaisuuksiin, menivät sivu suun. Nyt uskaltaisin, mutta on toi kysyntä kummasti vanhemmiten hiipunut=)

Minäkin olen joskus miettinyt, että olisi kiva tietää mitä entisille kuuluu. Mutta sitten tulee mieleen, että olisi se aika kauheaa, jos se takavuosien komistus olisikin nyt kaljuuntuva, lihonut ukkeli, joka osottautuisi aivan toisenlaiseksi, kuin mitä silloin nuorena kuvitteli!

mutta haikailin tai paremminkin mietin häntä vuosikymmenen. Tärkeä ihminen elämässäni. Tosin parisuhdetta en kaivannut hänen kanssaan enää, sen olin jo kokenut ja toivottomaksi todennut. Rakkaus vaan ei kadonnut koskaan. Mutta uomissaan on, enkä haikaile. Muistan.

Sitä miettii, että miksi teininä antoi niin helposti periksi. Erityisesti yhtä ajattelen tosi usien!

No, täytyy vaan hyväksyä et jos se olisi ollut mulle oikea niin olisin sen kanssa nyt! Sitäpaitsi pienten lasten kanssa avioliitto on aina koetuksella!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat