Vierailija

on 3 lasta sekä vielä 2 kpl miehen ex-liiton lapsia pörrää siellä vissiin liki puolet ajasta. Olen käynyt siellä monta kertaa 5 min varotusajalla ja aina on supersiistiä ja vielä kaiken kukkuraksi leikkokukat maljakoissa yms. Siis en tajua.

Kommentit (7)

Kyse on siitä miten osaa jokapäiväisesti siistiä ja järjestellä niin että on siistin oloista.

Tavarat käytön jälkeen omille paikoille, lapset opetetaan kerämään lelunsa (ja pitämään ne omissa huoneissa - olohuone ei ole leluläjien sijoituspaikka edes väliaikaisesti), joka päivä hieman pyhitään pintoja ja otetaan lattialta roskia pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotkut ovat vaan kovin " siivoushulluja" eli käyttävät kaiken liikenevän ajan nurkkien puunaukseen. Kyllä mäkin yritän pitää kodin melko siistinä, mutta mun elämään kuuluu toki muutakin kuin siivous!! Ei mua haittaa jos meillä hetken lojuu joku vaate jossain tai astiat ovat pari tuntia tiskialtaassa tms. Kyllä elämässä on muutakin kuin siivous!

Vierailija:

Lainaus:

Jos meillä kävisi aamuisin siivooja, ei edes iltaan asti pysyisi koti järjestyksessä :D.

Aina on jossain tavaroita väärissä paikoissa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat