Vierailija

Aika raakaa. Onko tuollainen väkivalta yleistäkin. Pelottaa, kun lapseni menee pian ekalle.

Olivat menossa iltapäiväkerhoon ja piilossa kulman takana kiusasivat. Kiusattu makasi maassa ja toisen pojan jalka oli pojan pään päällä (pipo lentänyt pois) jäisessä maassa. Toinen poika potki uhria. Minä tietysti menin väliin.

Kommentit (11)

Itselläni Tampereella ekaluokkalainen poika ja toivoisin todella, että jos kuka tahansa näkisi jotain tuollaista tapahtuvan niin kertoisi siitä eteenpäin. Potkimista toisen maatessa maassa, huh, aivan uskomattoman hirveää!

Missä päin Tamperetta tämä tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mennä kertomaan niille ohjaajille. Jotenkin vaan nolo kertoa, kun en ollenkaan osaa kuvailla tai tunnistaa tekijöitä ja siellä on erittäin paljon lapsia. Ne ohjaajat ovat kyllä ammattitaitoisia. Tapahtumasta ei ole kovin pitkää aikaa. Olen aivan järkyttynyt, että tuommoista voi tapahtua.

Olit rohkea, onneksi menit väliin, menisin kyllä itsekin. Niin pahalta tuntuu tommoinen käytös.

Kun kerran tiedät missä käyvät iltapäiväkerhossa, niin kävisin ensi viikon alussa heti kertomassa asiasta siellä. Vaikka tapahtunut meni jo, niin vanhempien ja noitten valvojien/opettajien olisi hyvä tietää asiasta että jatkossa sama ei jatku ja muutu jopa pahemmaksi.

Käythän kertomassa tapahtuneesta?!

se voi olla todella tärkeää kiusatun elämälle, ettei sama jatkuisi loputtomiin.

vaikket muista miltä pojat näyttivät, niin ehkä jotain muistat kuitenkin. esim. minkä väriset vaatteet heillä oli tms. ja ohjaajat tietävät varmasti ketkä ovat kaveruksia keskenään ja muutenkin pystyvät varmasti selvittelemään asiaa enemmän.

En ymmärtänyt silloin, että olisi pitänyt kertoa iltapäiväkerhon ohjaajille. Olin niin hämmentynyt tapahtumasta. Nyt tietysti harmittaa. Olisi pitänyt. Katsoin vain, että pojat menivät sinne iltapäiväkerhoon asti, jossa siis valvontaa. Kamalaa tuommoinen. Se potkija näytti jotenkin miettivän, että kuinka kovaa voisi potkia. Harjoitteli tulevaa terroristiuraansa varmaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat