Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (22)

vuodeosastolle (käytyään kotona synnytyksen jälkeen nukkumassa) kukkapuska kädessä. Olin iki ihastunut, mutta se lopahti miehen sanoihin: " Nää on mun (siis miehen) työkavereilta!" . Toista hankkiessani en edes odottanut mitään, eikä mitään tullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsen teko lähti kyllä molempien halusta. Nyt isä jo täysin mukana isyydessään, hänellä uudet asiat sisäistyvät muutenkin melko hitaasti ;).

Aamulla jo seitsemän aikaan tuli takaisin ja oli onnesta sekaisin. En odottanut mitään sormuksia tai muita tavaroita. Olin niin onnellinen kun mies oli niin auttavainen ja rakastunut minuun ja uuteen tulokkaaseen.

Koko raksausajan hän hyysäsi minua ja vauva-ajan nousi yöllä hoitamaan vauvaa jos olin väsynyt. Minusta nämä asiat on kuitenkin paljon tärkeämpiä kuin jotkut korut.

Toisille on tärkeää vain se mikä näkyy muiden silmiin...

Myöhemmin mm. kukkia ja yhden arvokkaan lahjan. Turha niistä täällä on sen enempää puhua. Joku tästäkin taas loukkaantuu ja alkaa katkerana selittämään " kuinka minä saan lahjoja vain jouluna ja syntymäpäivänä, olisin suuttunut jos mieheni olisi tuonut lahjan synnytyksen jälkeen.." ja muuta sontaa.

ei esikoisen eikä nuoremmankaan synnyttyä. Muistaakseni edes halausta ja suukkoa en saanut...

Minä olin ja olen edelleen loukkaantunut - vaikka ollaankin jo erottu... kyllä lapsen odotus ja synnytys on niin iso teko naiselta, että miehen pieni ostos ei ole mitään sen rinnalla. Enkä tarkoita mitään timanttisormusta - vaikka ihanaa että niinkin huomaavaisia miehiä tuntuu olevan - vaan esim. kukkia ja suklaata olisin itse odottanut.

Älyttömän moukkamaista minusta on olla muistamatta mitenkään. Aikuisen miehen pitäisi sen verran lapsen äitiä huomioida, pitäisi ymmärtää ajatella niin pitkälle ihan omin pikku aivoin!!!!

muista MILLÄÄN tavalla raskaan synnytyksen jälkeen -vaikkei siippa sitä odottaisikaan. Vaikka paras lahja on lapsi niin kyllä se synnytys ja 9 kk raskaus nyt kuitenkin jotain on.

Timanttisormusta en tarkoita vaikka sen itse sainkin mutta nyt edes kukkia.....

mutta en osannut odottaakaan, koska sainhan häneltä naimisiin mennessä jo kaksi timanttisormusta ja kauniin kaulaketjun, joten lapset kuuluvat mielestäni ikään kuin " naimakauppaan" .

Ja siivosi tietty hienosti kämpän, ennen kuin kotiuduin. En mä ois mitään erityisiä lahjuksia halunnutkaan, oltiin molemmat jo saatu se paras lahja. :)

Aivan ihana ja upea timanttirivisormus johon kaiverrettiin sydän ja vauvan syntymäpäivä.

Isi hurmaantui niin totaalisesti pienestä tytöstään :-)

jos mies tuo lahjan (oli se sitten kukkakimppu, suklaata, timanttisormus tai Pariisin matka) se ei ole automaattisesti pois isän hoivavietistä, huomaavaisuudesta, hellittelystä tai arjen askareiden auttamisesta.

MUTTA olimme perhehuoneessa ja hän hoiti sekä vauvan että minut ja minä lähinnä vain imetin ja toivuin.

Kävi ostamassa herkkuja ( mistä tietää mun tykkäävän, kuten hedelmiä ) ja lehtiä--> sairaalassa oli pääosin kamalat ruuat.

Sitten kävi siivoamassa kodin ihan perusteellisesti ennenkuin kotiuduimme.

:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat