Vierailija

Minua kiinnostaa, merkkaako eettisyys sinulle mitään?

Itse mietin aika paljon ja pyrin näyttämään sen ulospäin.

Kommentit (13)

Mä oon ainakin ihan normaalin näköin tyyppi, eettiset kulutustottumukset liittyy lähinnä ruokaan yms. asioihin, joita ei ulospäin näy. Miksi sen pitäisikään näkyä?

Vähän sama, kun laittaessani esim satasen johonkin keräykseen, en liehuttele sitä kaikkien nenän edessä tai kirjoita nimeäni keräyslistaan, niin että siitä varmasti kaikki saa selvää. Miksi pitäisi mainostaa omia hyviä tekojaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun laitan itteni " työkuntoon" , siistiti kuteet ja tukka tällättynä, saapikkaat jalkaan.. Voi olla, että monikaan ei huomaa, että vaatteet on käytettynä ostettu ja meikit eläinkokeettomia.

...Saatika humaa, että juon luomumaitoa ;))

Olen yrittäjä, en sen kummempi.

Ostan mielelläni laadukkaita juttuja uutena, mutta panen ne sitten kiertoon. Ei minulla ole mitään käytettyjä tavaroita vastaan, en vain juuri ehdi lasten kanssa kierrellä kirppareilla.

Pikemminkin pyrin sitten välttämään kertakäyttöisten ja huonolaatuisten rojujen ostelua.

Lisääkin voisi kyllä petrata, myönnän. Eko-kuluttaminen vaatii aikaa ja paneutumista!

eikä kaiken tarvi näyttää hampputyyliltä.. mäkin pyrin osallistumaan erilaisiin kampanjoihin joilla hyvä tarkoitus (näytän sit ulospäin ja kannan tuotetta mukana.. pinssiä laukussa tai rengasta kädessä) Muuten ihan jakkupuvussa mäkin.

kun liikun vanhanmallisten lastenvaunujen kanssa aika tavallisissa vaatteissa ja käytän bussia. Luulenpa että seuraava trendi onkin näyttää tältä, eikä ultramuodikkaalta;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat