Seuraa 

Sanoin miehelle, että pidän kolmesta nimestä: Julia, Sofia ja Isabella. Ja hän saisi valita näistä parhaimman. Ensin hän sanoin, että kaikki käy mutta nyt...haluaa ehdottomasti Julian.

Nyt kun hän sen haluaa, niin minä olen alkanut epäröimään kovasti. Nyt minusta tuntuu, että haluan sofian tai isabellan. Jotenkin kun sanoo että Julia sopii meidän perheeseen, niin sydämeni sanoo etten voi sanoa siihen mitään vastaan, mutta silti epäilyttää...

Toiset nimet ovat valmiina (saara amanda), tulee isovanhemmilta.

Mielipiteitä kaivataan, kiitos! :)

Kommentit (9)

Julia Saara Amanda

Sofia Saara Amanda

Isabella Saara Amanda

Kaikki sointuvatkin kivasti kyllä..minusta Sofia kaunein!

Tuosta, ettei nimi tunnukaan enää parhaimmalta..meillä kävi liki samalla tapaa tytön nimen kanssa, sillä itse annoin miehelle listan nimistä joista minä pidin(tosin oli pitkä lista, kun on ronkeli mies eikä mikään meinannut kelvata ;o)) ja kun mie sitten ihastui Olivia nimeen ja päätti, että meidän tytöstähän tulee sitten Olivia niin pitkään minusta tuntui siltä, ettei se Olivia olekaan niin hyvä kuin moni muu nimi olisi ollut, mutta annoin sitten vihdoin periksi ja hyvä niin, sillä nykyisellään Olivia on minusta juuri se kaunein tytön nimi, koska se on maailman ihanimmalla tytöllä eikä hänelle olisi kaavailemani muut nimet sopineetkaan lainkaan yhtä hyvin kuin Olivia ;o)!!

Tsemppiä valintaan..voithan sinä vielä sanoa, että tykkäät sittenkin enemmän Sofiasta tai Isabellasta kun Juliasta, että annettaisko sittenkin jompi kumpi niistä..voihan se miehenkin mieli muuttua keskustellessanne :o)!!

vaikkei vauvaa ole tulossa vielä vuosiin, mutta tykkään silti ehdotella miehelle, että mites olis tämä tai tämä. Jos mies tyrmää, olen entistä enemmän sitä mieltä, että nimi on aivan ihana ja kyllähän sen pitää käydä. Jos taas mies sanoo heti, että " joo, on kyllä kiva nimi" , niin alkaa heti epäilyttämään, että ei se kyllä niin kiva nimi ole kuin se ja se.. Joku psykologinen juttu :) Vaikka ihan leikilläni minä niitä ehdottelen, enkä vakavassa päättämismielessä.

Mutta siis palatakseni teidän nimiin, paras on tietenkin se, mikä teistä molemmista tuntuu oikealta/kelpaa molemmille. Mutta omasta mielestäni Julia olisi ehkä noista se, minkä itse valitsisin. Sofia on nätti, mutta niiiin yleinen nykyään (ainakin siltä tuntuu), että sen puolesta en sitä laittaisi. Isabella taas on tosi nätti myös, kivempi kuin Sofia, mutta omalleni en laittaisi näin pitkää kutsumanimeksi, koska vaarana olisi, että käytössä lyhynisi sitten pelkäksi lempinimeksi (siis tiedän että minulla kävisi näin, jos itse jaksatte sanoa/lempinimet ei haittaa niin ei nimessä sitten mitään vikaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aika hauska sattuma, meillä oli juuri noi samat kolme nimeä mietinnässä kun mietittiin meidän vauvalle nimeä. Päädyttiin nimeen Julia Josefiina. Kaikki kolme nimeä ovat aivan huippu ihania!! Miten olisi Julia Isabella tai Sofia Isabella??

Minä valitsisin Sofian, joka kaunis klassinen nimi. Ei Juliakaan mikään huono nimi ole, mutta itse pidän Sofiasta paljon enemmän. Yleensä on kyllä niin, että mikä tahansa nimi rakkaalla lapsella onkin, se alkaa tuntua tosi hyvältä nimeltä. Näin on käynyt tuttujen ja sukulaisten lasten kanssa, vaikka ensin olisikin nimi tuntunut siltä, ettei siitä erityisemmin pidä. Nimiin tottuu ja niitä alkaa pitää juuri sen läheisen ja rakkaan ihmisen niminä.

Nyt mulla vahva halu saada sofia nimi läpi mieheltä...se jotenkin näytti tossa ruudulla parhaimmalta.

Vaikkakin kyllä eilen illalla tein päätöksen, että mies saakoon pitää haluamansa, koska todellakin Julia on mielestäni kaunis nimi. Ja sointuu isoveikan nimen kanssa.

Jos saisin miehen puhuttua nyt sofia nimeen, niin tuskinpa haluaisin sitä enää sen jälkeen, koska mieheni on enemmänkin todella herttainen kun perustelee Julia- kantaansa. :) joten taitaapa meillekin tulla sitten Julia...

Mielipiteitä kyllä otetaan vielä vastaan :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat