Vierailija

.käyttää tietokonetta. Tyttö nyt 3 v 5 kk, ossaa käyttää hiirtä ja pelata pelejä. muita nörttilapsia?

Kommentit (12)

Ei mun mielestä ole tarpeellista pitää kolmevuotiasta tietokoneen ruudulla. Kyllä siihen oppii myöhemminkin.

Tässä piikki takaisin: vai onko kivempaa kun ei tarvitse huomioida ja hoitaa lasta kun hän istuu koneella?

Näähää!

Mitä pelejä sinun lapsesi pelaa?

Minun alta 3v tyttöni käyttää myös jo melko sujuvasti hiirtä ja näppäimiä. Jotain lastenpelejä on pelannut yhdessä isänsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

salasana, koska aina oli mennyt koneelle ja avannut kuvankäsittelyt yms. Osaa pelata x-boxia, käyttää videoita yms ihan hyvin, ottaa itse jääkaapista jos on nälkä...

Mäkään en ole antanut koskeakaan tietokoneeseen. Mun mielestä noin pienen ei vielä tartte tuijotella näyttöpäätteen ruutua.. Ehtii ne silmälasit hankkia aikuisenakin.

Tietokoneen kanssa ei ole saanut yhtään räplätä.

Nokkela ja utelias lapsi, joten eiköhän hän joskus ne sitten ajallaan opi ettei ole ihan pihalla kun kouluun menee. Nää on vain näitä meidän periaatteita, meillä ei katsella tietokonepelejä suopeasti.. ;)

tekee jopa erilaisia harjoituksia tietsikalla terapeutin luona, ei kaikki ole pahasta, kunhan vanhemmat tarkastaa laadun ja määrän.

Taitaa olla liikaa vaadittu?

Kyllähän lapsi oppii vaikkamitä, jos sen antaa tehdä. Ei hiiren liikuttaminen ole sen vaikeampaa kuin piirtäminen :-)

Mulla 3v 2kk poika, joka käyttää kans tietokonetta ja pelailee pelejä.

Minä en ikinä antaisi 3-vuotiaan pelata tietokonepelejä. Eiköhän sitä ehdi harrastaa myöhemminkin... Vaikka tuostahan se on hyvä ikä aloittaa sohvaperunaura.

Meillä ei tyttö saa ollenkaan katsoa tvtä, tietokonetta saa pelata tunnin päivässä kun pienempi sisarus nukkuu.

Pelaa lasten värityspelejä, muumipeliä (jonka sai syntymäpäivälahjaksi, minä vastustin mutta ei se niin paha olekaan ;D), palapelejä, " paperinukkepelejä" eli pukee esim. karhusia jne. Noissa ei ole yhtään mitään pahaa.

Hienosti hakee itse cd-kansion ohjelmistosta ja alkaa pelaamaan, samoin tietää montako napsautusta pitää tehdä, jotta saa piirrostehtäviä jne ;)

Lapset ovat oppivaisia!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat