Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yksi läheiseni pelkää oksentamista ja onnistuu jotenkin aina välttämään sen kipeänä. Dr. Philissä muuten sanottiin, että oksentamisen pelko liittyy siihen ettei laattaamisen aikana pysty hallitsemaan itseään.

Itse pelkään ja tulen levottomaksi jos joku kuorsaa. Pienenä tämä pelko oli paha ja itkin jo etukäteen jos tiesin joutuvani nukkumaan kuorsaajan kanssa.

Kommentit (20)

Musta se kun ne kangasnarut hinkkaa kiristyessään toisiaan vastaan tuntuu ihan kauheelle, ihan kuin joku hankais hampaita hiekkapaperilla tai imeskelis ja pureskelis lapasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pelkkä ajatuskin saa hampaat vihlomaan! Oli tosi vaikea keksiä, miten puhdistaa pikkuvauvan käsiä ja korvia ilman tuota pumpulin narinaa. Myös käsityö- ja askartelutunneilla jouduin lapsena kärsimään.

Yksi outo fobiani on, että minusta on aivan kamalaa nähdä tai kuulla toisen ihmisen harjaavan hampaitaan :( Vilunväreet tulee yök. Pakko silti harjata lasten hampaat :(

Kerran tuttava pyys kaville ja kun astuin ovesta sisään, ni se koiran löyhkä törmäs muhun kun olisin seinää päin kävelly. Piti pikaseen " muistaakin" joku tosi tärkee meno ja kääntyä ovelta pois. Olisin kuollu siihen katkuun jos olis minuuttia pitempään siellä pitäny olla. Kurkkua kuristaa muistaminenkin!

Nii, ja toinen outous: mun serkku ahdistuu poolopaidoista. Ei tietty itse niitä pidä, mutta myös muiden poolot kuulemma kuristaa. . .

Varsinkin jos ylimpään kerrokseen joutuu menemään portaita, ja rappukäytävässä on ikkunoita joista näkee ulos/alas. Hissillä pystyn joten kuten menemään. Rappusia mennessä jalkani vaan menevät aivan lukkoon enkä pääse eteenpäin, en pysty edes ajattelemaan järkevästi. Todella outo pelko, enkä tiedä mistä tämä on lähtöisin, olisi kyllä kiinnostavaa tietää. Pelkään kyllä myös korkeita paikkoja...

Niin on ollut kohdallani aina. Yksi kauheimmista asioista on auttaa toiselle kaulakorun lukko kiinni. Yääääh! Kohdallani olisi varsin hyvä Pelkokerroin-tehtävä laittaa käsi kirpputorilla kulhoon, jossa on myytäviä koruja...

Minäkään en pysty oksentamaan. Olen eläessäni oksentanut ainoastaan muutaman kerran. Onneks en ole koskaan oksennustaudissa ollut...hyi *puistatus*

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat