Seuraa 

Tunnen itseni tyhmäksi, mutta pakko kysyä. Eli tänään aamulla harrastimme seksiä mieheni kanssa ja heti vuoteesta noustuani lattialle lorahti ehkä noin desin verran " jotain" . Säikähdin tietty, että mahtoiko se olla lapsivettä vai mikä noloa olisi, pissaa?? Mitään pissaamistarvetta en tuntenut ja tuntui aivan kuin neste olisi todellakin tullut emättimestä. Osaako kukaan auttaa?

Panikoiva odottaja rv 19

Kommentit (8)

... joskus ennen rv 12. Uskon sen olleen ns. naisen siemensyöksy vai miksi sitä nyt kutsutaankin. Minulla sitä tuli sänkyyn orgasmin yhteydessä ja sänky kastui ihan kunnolla (piti nukkua yö sohvalla...) Kyllä sitä ainakin se desi tuli. Ei ole tapahtunut uudelleen, mutta pari kertaa tuon jälkeen laitoin pyyhkeen varmuudeksi sängylle...

Löytyy aika paljon tietoa netistä hakusanalla naisen siemensyöksy tai naisen ejakulaatio.

Minnavaan rv 24+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yskiessäkin lorahtaa ja on kuin tulisi pissat, mutta onkin valkovuotoa, kai.

Lapsivettä voi tihkutella ennen aikojaan, mutta asia korjaantuu, kohtu eheytyy. Tai tuosta tihkumisesta ja korjaantumisesta muistan lukeneeni joskus.

Niin, tuo naisen siemensyöksyasia on asia, johon toiset uskoo ja toiset ei. Raskaana ollessa kannattanee asia tarkastuttaa. Itse en kyllä tarkastattanut, mutta viikkoja oli vielä alle 12 eikä asialle juuri mitään olisi voinut kuitenkaan.

Meillä neuvolan terveydenhoitaja uskoo noihin naisen siemensyöksyihin, toiset taas eivät usko. Siitä kaiketi ei ole tieteellistä näyttöä tai jotain... Raskaana toki tilanne on hieman erilainen ja sinänsä on tuo lapsivesimahdollisuuskin olemassa.

Minnavaan

Täälläkin lorahtelee!

Raskauden aikana naisen seksuaalisuus on usein erilaista, kuin muulloin. Limakalvot toimii turbolla, joten orgasmin yhteydessä saattaa holahtaa paljonkin litkua.

Itse ihmettelin neuvolassa tätä nesteongelmaa, kun sitä tuntuu tulevan kokoajan liikaa. Siis ihan muutenkin, kun sängyssä.

Terkka sanoi seuraavaa: loppuraskaudesta valkovuoto on yleensä juoksevaa ja sitä on paljon. Monet luulee sitä lapsivedeksi.

Kun eihän se lapsivesi saisi lorahdella noin vaan, silloinhan saattaa olla kalvot rikki ja infektioriski korkeampi. Älä nyt säikähdä kuitenkaan, kun on tässä itseltäkin lorahdellut vaikka mitä ja olen ollut huolissani ja edelleenkään ei ole tietoa oliko lapsivettä vai ei.. Sinuna minä soittaisin äitiyspoliklinikalle ja kuvailisin millaista erite oli ja ne kyllä kutsuvat sinut näytille, jos katsivat sen tarpeelliseksi. Silloin saisit myös mielenrauhan itsellesi :) Äippäpolille voi soittaa mihin aikaan tahansa, joten sieltä ihan rohkeasti kysymään, jos et ole vielä selvittänyt mitä aine oli. Tsemppiä!

~Henniina rv. 40+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat