Vierailija

Esikoinen 5,5v huusi lastenhuoneesta (olivat juuri menneet nukkumaan reilu tunti sitten), että täällä haisee ihan kuin raketti olis poksahtanut. Ja kyllä, huoneessa haisi ihan kamalalle :P Ilmeisesti yhdestä lukuvalosta oli kyrvähtänyt lamppu ja se aiheutti käryn. Mutta voiko yhdestä lampusta lähteä niin kova ruudin(?) haju, että huonetta pitää tuulettaa??

Onneksi mies tuli kotiin ja haju alkaa laantua. Mä jo suunnittelin pakoreitit ulos ym jos palohälytin alkaa soida :(

Kommentit (6)

Ei kyllä uskoisi, että yhdestä lampusta tuommoinen tulisi. Luulisi siinä jotain olevan tuhoutunut. Toivottavasti ei mitään sähköeristeitä siinä lampussa. Ei poksahtanut lamppu minusta koskaan haise. Eikös se ole umpioidussa lasissa.

Koskee hehkulamppuja: niissä on jonkinlainen sulake sisällä, mutta jossain halvemmissa malleissa ei ole, joten voivat olla vaarallisia. En tiedä muista lampuista. Ihmettelen sitä sulakejuttuakin, mutta ostan siksi aina merkkilamppuja. Olen rakennusinsinööri ja en muista mistä tuon luin. Tuskin kumminkaan mistään ammattilehdestä. 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Irrotin molemmat ja haistoin niiden kantoja. Se palaneen version (sisällä helisi se lanka vai millä nimellä sitä kutsutaan?) kanta haisi, mutta ei samalaiselle ruudille kuin huone?? Ehjän lampun kanta taas ei haissut ollenkaan. Ovat sellaisia kohdelamppuja.

ap

Mä kans kerran säikähin, olin imettämässä makuuhuoneessa, kattelin samalla telkkaria. Ja se alko yhtä äkkiä käryämään! Hätä tuli et jos se räjähtää ja vauva siinä.. =( Äkkiä ekaks vauva pois..

Sitten paniikissa mietin että uskaltaako siihen koskea.. Mut sitten uskalsin ottaa johdon seinästä..=)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat