Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!!

Haen äitejä kenen vauvalla tehty mahaportin kiristys ja/tai gastrostoma...

Meidän vauvalla kiristettiin mahaporttia voimakkaan oksentamisen vuoksi. Samasta syystä hän kieltäytyi syömästä itse, tämä jo oikeastaa syntymästä asti kun imemisen opettelukin viipyi tehohoidon vuoksi niin ei siis edes ime tissiä tai pulloakaan. Gastrostoman kautta laitetaan letkuravintoa. Leikkauksen jälkeen sanottiin että oksentelu jää pois mutta toistaiseksi sitä yrittää yhä kovasti vaikka mitään tietty ei nouse suuhun asti mahaportin kiristyksen vuoksi.

Siis haluaisin tietoa ja kokemuksia muilta että miten asiat etenivät mahaportin kiristämisen ja/tai gastrostoman jälkeen. Ja jos teidän vauva oksenteli niin kuinka kauan ja alkoiko pian syömään itse jne. kaikki kokemus erilainen ja/tai samanlainen, kirjoittakaa!!!

Kommentit (3)

Kävin katsastamassa sivustoa ja kirjoitinkin sinne mutta huomasin tosiaan että se on enemmän suunnattu allergiasta refluksin saaneille joten en ihan saanut tietoa niinkään sieltä. Löysin kuitenkin sattumalta sivuston mistä löytyi samanlaisia tapauksia ja enemmän tietoa minulle kenen vauvalla on rakenteellinen refluksi. Mutta kiitos kuitenkin paljon kun vastasit ja yritit auttaa!!

Lainaus:

Kävin katsastamassa sivustoa ja kirjoitinkin sinne mutta huomasin tosiaan että se on enemmän suunnattu allergiasta refluksin saaneille joten en ihan saanut tietoa niinkään sieltä. Löysin kuitenkin sattumalta sivuston mistä löytyi samanlaisia tapauksia ja enemmän tietoa minulle kenen vauvalla on rakenteellinen refluksi. Mutta kiitos kuitenkin paljon kun vastasit ja yritit auttaa!!

Siellä Yahoon palstalla on kyllä monia "pelkästään" rakenteellista refluksia sairastavien lasten vanhempia. Refluksitapauksissa on monile myös käynyt niin, että rakenteellisen vian lisäksi on taustallta löytynyt myöhemmin myös allergioita. Hyvä kuitenkin että löysit sivuston, josta löysit nopeasti apua. Kannattaa kuitenkin "kurkkia" välillä Yahoon palstaakin :)

Mikä muuten sivusto jonka löysit? Kiinnostaa itseäkin rakenteellisen refluksin asiat, vaikka omalla lapsella ongelma oli/on pääosin allergista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat