Vierailija

Lapset katsoo filmejä ja riehuu.

Mä olen niin vitun kännissä , vituttaa , vituttaa

Kommentit (24)

Tuntuu tosi pahalta puolestasi! Sinulla on varmasti todella raskasta: pitäisi huolehtia omasta jaksamisesta kun oma maailma kaatuu päälle, mutta samalla pitäisi jaksaa pitää huolta lapsistakin.

Toivottavasti saat apua lasten hoitoon, jotta voit hoitaa hiukan itseäsikin! Vaikka sitten ottamalla kännit, kunhan et tavaksi ota. Joskus murheet vain ovat liikaa...ymmärrän sen itsekin, kun olen ollut samassa tilanteessa.

Voimia ja rakkautta sinulle!

Siitä vaan tulkaa ja viekää tuhkatkin pesästä.

Vittu minä juon tänään pääni täyteen, sano kukaan tai mikä laki sihen tahnsa mitä.

Ja haloo, arvaatkos?

Mä olen nyt todella humalassa.

laitoin lapset koisaan ja ne jokaine siellä kuorsaa vuoteissaan.

Nyt vedän loput viinit ja jos sammun kohta niin sammun.

Kohta kuorsaan minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ole sinä hyvä äiti lapsillesi ja tee se, mikä naisen pitää. Nyt keskityt olemaan hyvä äiti lapsillesi. Uusi onni odottaa sinuakin vielä jossain, kunhan aika kuluu. Älä anna periksi. Hakeudu johonkin YH-tapaamisiin, ni löydät kohtalotevereita!

Tiedän mitä on kun oma isä vaan huutaa. Mutta muistathan, että SINÄ olet nyt lapsille kaikki kaikessa. Sen takia sinun on vaan pakko yrittää jaksaa. Ja apua saa ihan varmasti joltain taholta jos tuntuu että tarvitset apua.

Tsemppiä ja pidä hyvä huoli lapsistasi!

äiti dokaa. Jos olet niin luuseri, ettet pysty kohtaamaan todellisuutta selvin päin, niin vie lapset hoitoon. Lapsesi eivät ole ansainneet kännistä äitiä.

äiti dokaa. Jos olet niin luuseri, ettet pysty kohtaamaan todellisuutta selvin päin, niin vie lapset hoitoon. Lapsesi eivät ole ansainneet kännistä äitiä.

Mä olen niin vitun yksin , niin yksin.

Lapset ei välitä että isä läksi , mies vaan huusi kokoajan. Ne on iloisia että se lähti.

Mulla ei ole yhtään ketään.

Ei sukulaisia eikä edes ketään kaveria tai tuttavaa.

On vaan netti ja viinipullo.

Vauva huusi puoli tuntiia, välillä yritin rauhoitella silittelemällä päätä tai hiljaa hyräilemällä, vauva vaan suuttui silittelyistä kahta kauheammin ja huitoi käteni pois, ei kuitenkaan nukahtanut itsekseenkään, huusi ja huusi. :( Puollta tuntia enempää en raaskinut huudattaa, nukahti sitten parissa minuutissa kun otin syliin. Ei tästä tule mitään :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat