Vierailija

Eli uitteko vaikka on kuukautiset? Pähkäilen tässä mennäkö huomenna uimaan vai ei...

Sivut

Kommentit (39)

Lasten uimaharrastuksen voi hoitaa lasten isä tai joku muu läheinen sillon kun sulla on akkainpäivät. HYI YÖKÖTYS että jotku viitsiikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen muuten kysynyt tästä asiasta uimahallin henkilökunnalta, ja ovat sanoneet, että ihan hyvin voi siteen kanssa uida, jos se vaan paikallaan pysyy.

T:18

Vierailija:

Lainaus:

Mitä muuta normaalielämään kuuluvaa jätätte tekemättä kuukautisten takia?

Mulla monta kaveria, jotka eivät esim. lähde saunaan saunailloissa, jos on menkat, tai eivät lähde esim. kyläpaikkaan, koska eivät osaa olla kylässä menkkojen aikaan.

Eräs kaverini sanoo näin: " Menkkojen aikaan oon mieluiten kotona, vanhemmilla, tai vanhempien mökillä" . 25-v nainen...

Mutta mikäpä siinä. Voihan sitä yhden viikon kuukaudessa viettää neljän seinän sisälläkin vuotoa seuraillessa.

Helvetti kun ihmiset valuttaa eritteitään altaaseen, voinhan minäkin sinne niistää, tai joku mies runkata, samanlaisia tartunnanlähteitä nekin on. " Olen pahoillani mutta minun täytyy oksentaa altaaseesi, sillä minusta tuntuu siltä." Vituttaa tuollainen piittaamattomuus, se vedessä oleva kloori ehdi millään joka hepatiittivirusta tappamaan.

Jos ui siteen kanssa, se alkaa helposti irtoilla kun liima liukenee veteen. Tiedän koska kerran menin vahingossa uimaan pikkuhousunsuojan kanssa.

Miten 2000-luvulla joku nainen voi kuvitella, ettei voi mennä uimaan kuukautisten aikana???

Mitenkäs kilpauimarit, uimahyppääjät, kuviokellujat jne. - pitävät treeneistä taukoa viikon verran kerran kuussa vai? Tai uinnin ja muun vesiliikunnan harrastajat - no mä perun mun hydrobicvuoron kerran kuussa, kun mulla on mensut?

Mitä muuta normaalielämään kuuluvaa jätätte tekemättä kuukautisten takia?

Mulla oli kerran vatsatauti, kun oltiin paikallisessa kylpylässä. Tai se oli tulossa just silloin. Olin porealtaassa, jossa muutama muukin tyyppi ja jätin sinne karsean ruikkulastin. Kukaan tuskin huomasi mitään, mutta häivyin äkkiä silti.

koska limakalvojen takia en voi tamponia käyttää. Ja lasten uimaharrastuksen takia käyn uimassa viikoittain.

Runsaimman vuodon aikana käytän yösidettä, loppuvaiheessa riittää pikkuhuousunsuoja.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat