Vierailija

Vaikka asiansa esittäisi kuinka yksinkertaisesti tahansa, vastaavat he niin, että yrittävät saada kysyjän nolattua.

Miesten kanssa asiat eivät vaan suju. Naisten kanssa työskentely on ihan uskomattoman helppoa. Miesten aika kuluu taukoamattomaan uhoamiseen. Asioita ei meinaa saada hoidettua kun jokainen asia on henkilökohtainen valta-taistelu.

Minä todella vihaan teitä miespuoliset kollegat. Todella.

Kommentit (15)

Laillisia ja oikeasti toimivia keinoja henkistä väkivaltaa, seksuaalista häirintää ja fyysisesti uhkaavaa käytöstä vastaan.

Nuorena tyttönä toimiston käytävillä minun päälle käveltiin. Hartiavoimin tönittiin syrjään ihan fyysisesti. Ja koulutettuja miehiä olivat ja minä koulutettu nainen.

Tämä on asia, josta pitäisi puhua paljon enemmän ja antaa naisille konkreettiset keinot miehiä vastaan. Hyvä olisi myös selvittää, miksi miehillä on niin suuri tarve päästä työpaikkansa naisista eroon. Miksi naiset ovat heille uhka, eivätkä toiset miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Puku ei auta peittämään huonoja käytöstapoja, puhdasta tyhmyyttä ja uhoamisen tarvetta.

Nämä miehet etsivät riitoja, jos eivät löydä, järjestävät. Raksa-reiskat uhoavat tappamisella, hakkaamisella jne.

t. ap

Eivät peittele millään tavalla kun katsastavat kropan päästä varpaisiin. Jatkuvasti tuntee olevansa ensisijaisesti Nainen, sitten vasta työntekijä ja ihmisarvoinen ihminen ei tunne täällä olevansa koskaan.

t. ap

Korkeammin koulutetut miehet ovat kyllä huomattavasti parempaa seuraa kuin vastaavat naiset.

Oletko koittanut huumoria niitten pullistelijoittesi kanssa?

Olen taas viimeisen pari vuotta työskennellyt miesten kanssa, alkuun ainoana naisena ja nauttinut joka hetkestä. Sitä ennen naisten kanssa lähes 20 vuotta ja kyllä oli sellaista touhua että oksat pois. Nyt on niin helppoa ja mutkatonta.

Ja hauskaa, ainakin meidän pojat osaa tuon verbaalisen toiminnan.

Ensin ravintola-alalta, koska minulle ei annettu vuoroja kunnolla ja myöhemmin it-alalta. Aivan uskomaton käytös on mennyt miehiltä "läpi", ei ole ihme ettei noissa firmoissa paljon naisia ole!!!!!!!!

Meillä usein on niin, että miehet keskittyy siihen keskinåiseen pullisteluun ja meuhkaamiseen, eikä minkäänlaisesta normaalista keskustelusta tule yhtään mitään. Myöskin on varsin vaikea saada miehiltä mitään järjellistä vastausta mihinkään yhteiseen asiaan.

Poikkeuksiakin toki on, ja meilläkin on ilmapiiri selkeästi parantunut, kun tietyt pahimmat mölisijät poistuivat paikalta...

Minulla taas niin päinvastaisia kokemuksia, etä kiitän luojaani,e ttä olen sanut tehdä koulun jälkeen täitä vain ja ainoastaan miesten alalla. Koskaan ei ole ollut tarvis olla tekemisissä naisten kanssa ja kyllä on ollut helppo elämä.

Ainakin kun kuuntelee ystäviä jotka on naisvaltaisella alalla. Ei päivää ettei joku kitisisi sitä mitä taas on kahvihuoneessa tapeltu......

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat