Seuraa 

Taas se on iskenyt..ei päivääkään taas etten ajattelisi asiaa..

Tilanne: pojat 3v ja 1,5 v!! Menin töihin syyskuussa, ja päättämällä päätin että sitten kun esikoinen menee kouluun niin vata sitten alan harkitsemaan..

Mieskin jo yksi päivä katseli hobby hallin lehdestä uusia vaunuja , kantoliinoja ja sitä uutta riippukeinua.Ei hitto, välillä väsyttää niin perhanasti, pojat valvottaa, olen juuri pääsemässä hyvään vauhtiin laihdutuksessa, erittäin innostunut spinningistä ja sairaanhoitaja kouluun tekisi mieli lähteä.

Onko teitä muita!!?? Kaksi siis on jo, ja pieniä ovatkin, mutta kolmas on jo niin suuri kynnys.Onko tämä vain jotain elämän suunnan hakemista, vai vain ohi menevä häiriö...Ihanaa olla raskaana, synnytyksetkin on aina menneet hyvin, imetys on kivaa..ja se ihana tuhiseva käärö..

Tämä oli tällainen perjantai illan vuodatus..

T:jamio, 0+0

Kommentit (7)

Mulla on kuusi lasta, joista tämä nuorimmainen 8kk sairastelee paljon. Tälläkin viikolla ollaan oltu lastenklinikalla neljänä päivänä ja silti vauvakuume vaivaa. Tällä ei ole järjen kanssa mitään tekemistä, kyllähän se pitäisi tajuta, ettei yksin tarvitse maapalloa täyttää

mutta eikö enää koskaan sitä jännitystä mitä raskaustesti näyttää, sit' vatsankasvun ihmettelemistä. Ultrakuvan ihailua. Viimeisten viikkojen kaksi jakoisuutta. Toivottavasti syntyisi pian ja toisaalta tuleva synnytys pelottaa. Eikä enää koskaan vastasyntynyttä vatsanpäällä ihmettelemässä suurilla pohjattomilla silmillään.

Sydänhän tässä särkyy, jos ajattelee ettei enää koskaan:(

Pojat 3 v. ja 1 v 2 kk. Mies yrittäjä, muutettu juuri, olen palannut töihin n. 3 kk sitten, lisäopintoja pitäisi suorittaa työn puolesta vielä tänä vuonna... ja voi voi... taas se vauvakuume iski. Luulen, että johtuu siitä, että raskaudet ja synnytykset olleet helppoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuntuu niin hullulta just se että vaikka kuinka väsyttää, on kiire, ja välillä vituttaa(anteeksi) niin silti, mun suusta ei ikinä tulla kuulemaan että tämä oli viimeinen..Se tunne kun vauva syntyy on niin uskomattoman ihana, ja kaikilla alkaa täysin uusi elämä..Se pitää vaan kokea!! Että tehdään vaan lissee vauvoja tytöt!!

T:

Kyllä tekisi mieli tehdä vielä kolmas. Meillä tytöt nyt 4v ja 7kk ja tuo kuopus taas valvotti minua yöllä niin, että meinasi itku päästä... Mutta silti sen yhden ainakin vielä haluaisin. Minä en niin siitä raskausajasta " välitä" , vaikka molemmat ovat helppoja olleet. Johtuisko siitä, että kuopusta viime kesän helteillä odotin viimeisilläni. Tyttö syntyi heinäkuun puolessa välissä.

Ensimmäinen on meillä ollut tosi helppo. Nukkui, söi ja kakki hyvin. Oli aina oikea aurinko. Ja on kyllä vieläkin. :)

Kuopus on huonompi nukkumaan, mutta siihen syyt löytyvät tod.näk. monista allergioista, joita juuri selvitellään. Silti tyttö jaksaa hymyillä lähes koko ajan ja se kyllä korvaa ne itkut välittömästi. :)

Kolmas meillä olisi varmasti koliikkivauva, joka ei nukkuisi juuri yhtään... Tai sitten se olisi yhtä helppo kuin tuo ensimmäinen.

Niin tai näin, kyllä sitä yksi käärö täytyy varmasti vielä tehdä ja suht nopsaan. :)

odotan kuudettani rv 35+ ja haaveilen jo mahdollisesta seiskasta.Ei siis tunnu ollenkaan hullummalta ajatukselta saada lisää vieläkin lapsia=)

Meidän pojat on 3,5- ja 0,5-vuotiaat ja minä pöliä se vaan oottelen kuukautiskierron käynnistymistä että pääsis yrittämään vielä kolmatta. :) Tuo kuopus on niin ihanan helppo vauva, että se kai tässä on saanut hieman vieraantumaan todellisuudesta. On koko ikänsä nukkunut hyvin, syönyt hyvin, viihtynyt hyvin, kakannut kerran viikossa; ei valvomista, ei itkua, ei kanniskelua, yhtä hymyä ja kikatusta vaan. Kumpikin raskaus on sujunut hienosti (jos kolmen kuukauden pahoinvointia ei lasketa), samoin synnytykset, vaikka ikääkin meikäläisellä on jo. Kaiken kukkuraksi mieskin on ihan pro kolmas.

Minullakin krooninen vauvakuume. Nyt meillä on neljä lasta. Syntyneet melko lyhyen ajan kuluessa ja hoidan heitä ilolla KOTONA. Vanhin on ekaluokalla. Hommaa on kyllä kovasti, mutta aikansa kutakin.

Tuntuu, että tämä on elämäni parasta aikaa. Hyvää jatkoa sinulle!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat