Vierailija

lapsi katsoo suu auki tuijottaen niitä 4-vuotiaamme kanssa ihan innoissaan. Muutenkin on mielestäni harvinaisen lapsellinen eikä vain positiivisessa mielessä. Mutta jos otan asian mieheni kanssa puheeksi, niin olen tietysti vain paha äitipuoli. Mulle ei ois tullut mieleenkään katsoa tossa iässä niitä ja vielä tapella 4-vuotiaan kanssa että kumpaa kanavaa katsotaan.

Sivut

Kommentit (34)

varta vasten piirrettyjä. Eli heräsin aamulla aikaisin piirrettyjä katsomaan.

Tosin 7 luokalla leikin vielä barbeillakin. Toki nykyään jo ekat seksikokemukset voi olla jo 12 vuotiailla ja tuon ikäiset nyt on jo kännissä harva se viikonloppu. Eli erittäin epänormaalia nykyään tuo piirrettyjen katsominen.

Mutta koska kyseessä on miehesi ja hänen exänsä lapsi, siinä on pakko olla jotain epänormaalia ja se on kauheen lapsellinenkin...

13-14-vuotiaissa on suuria eroja. Jotkut on (valitettavasti) jo olevinaan isoja, harrastaa seksiä, juo ja polttaa. Ja toiset on lapsellisempia, jotka ehtii tekemään nuo mokat sitten myöhäisemmässä vaiheessa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka esikoisen ja kuopuksen ikäero on 8 vuotta. Välissä on kaksi muuta ja kaikki riitelee välillä ihan tosissaan keskenään. Totta kai tajuavat, että se pienin joka on vasta 5 v., ei ole kaikessa samanvertainen heidän kanssaan ja usein isommat huolehtii kivasti pienemmistä. Mutta kun tulee riita - ja usein se on niin, että tää meidän 5 v. koettaa käyttää " pienuuttaan" hyväkseen ja tahallaan menee ärsyttämään isompia - niin siinä tapellaan ihan täpöllä sisaruksen kanssa. Fyysistä väkivaltaa ei meillä sallita, mutta volyymit nousee ja ovea pidetään kiinni jms.

Voihan pojalla ollakin jotain häikkää - ei kovin pahalta osin sun kuvauksen perusteella kuulosta. Suurin ongelma ikävä kyllä taitaa olla ap sulla. Sun kannattais itse ehkä käydä juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa omista tunteistasi, uusperheessä elämisestä ja vanhemmuudesta

Mun kummilapsi tekee viikonloppuisin töitä isänsä firmassa, siivoaa yms. Ja tämä yksi tuijottaa piirrettyjä. Täyttää pian 14 ja on mielestäni 8-10-vuotiaan tasolla. Koulusta on myös huomautettu asiasta ja otetetu vanhempiin yhteyttä juuri lapsellisuuden takia.

koska jo aloituksessa korostit sitä, että kyseessä on puolisosi lapsi. Jos todella olet vain huolissasi lapsesta, miksi on oleellista edes kertoa, että kyseessä on poikapuolesi? Joskin minusta tuo kuulostaa hyvinkin normaalilta. Onnellinen kannattaa olla siitä, että poika uskaltaa olla vielä lapsi.

Jos koulustakin on otettu yhteyttä lapsellisuuden vuoksi, niin miksi ihmettelet asiaa täällä? Sehän on sitten jo selvää, että hän on lapsellisempi kuin ikätoverinsa. Vanhempien avioero tms rankka kokemuskin voi olla siinä syynä. Anna lapsen olla rauhassa sellainen kuin on, älä kyttää äläkä ihmettele.

Tosin ei kaikkia ohjelmia enää, osan kuitenkin

Tuo suu auki kummastutti enemmän kuin ohjelmien katsominen, onko suu auki aina. Onko tämä lapsi muuten ok siis älyllisesti, pärjääkö koulussa normaaliluokalla, onko kavereita, harrastuksia yms. Osallistuuko pieniin kodin askareihin.

Mitä muita kiinnostuksen kohteita on kuin lastenohjelmat.

Ilmeisesti käy teillä tapaamassa isäänsä ja teillä pyörii nuo lastenohjelmat ja ehkä ei keksi vieraammassa ympäristössä muutakaan tehtävää.

sosiaalisissa suhteissa yms. Koulukuraattorin mukaan lapsi on lapsellinen ikäänsä nähden eikä ole saavuttanut tiettyjä ikätason vaatimia juttuja. Eli en nyt kuvittele asiaa tosiaankaan. Mieheni vaan ei myönnä, että mikään voisi olla vialla. koska lapsi pärjännyt koulussa suht ok, niin nyt kuulemma seurataan, josko kyseessä olisi vaan poikkeuksellisen myöhään kypsyvä yksilö.

Tämä piirrettyjen tuijottaminen on vain siis yksi asia. Hän mm. tappelee ihan tasavertaisesti 4-vuotiaan kanssa ja suuttuu hänelle kuin olisi samanikäinen. Näyttää vähän huvittavalta, kun fyysisesti isokokoinen poika tönii 4-vuotiasta ja marisee kuin 5-vuotias

Anna lapsen vanhempien ja koulun selvittää asiaa. Olisiko sinusta kivaa, jos miehesi entinen vaimo alkaisi ihmettelemään teidän 4-vuotiaanne jälkeenjääneisyyttä, arvostelemaan tätä netissä, ihmettelemään miten se on tuollainen vauva kun muut samanikäiset osaa paljon enemmän asioita?

minä näen asiat kieroutuneesti. Just joo. Kummilapseni ei tosiaan tee joka viikonloppu töitä 16 tuntia vaan kerran pari kuussa siivousta yms. Ja se on ihan tervettä. Teidän mukaanhan lukioikäisetkään ei sais tehdä nykyään töitä, kun lukio on nii raskasta. Ja katin villat! Ei tartte ihmetellä, että miks nykynuoret on niin onnettomia ja uusavuttomia!

lapset asuvat äideillään ja niinhän asiat ei nykyään todellakaan aina ole. Pitääkö mun vaan vaieta kaikesta, vaikka minä se häntä täällä kaiket päivät katselen. Mies on töissä ja työmatkoilla erittäin paljon. Äitiään lapsi tapaa pari kertaa kuussa.

Mä muistan, että seiskaluokan pojat leikki neppareilla ennen tunnin alkua porukalla.

Ja kasiluokan tytöt jotka kävivät kolmekymppisistä. Alkuviikosta aina esiteltiin napafritsuja jotka oli tehty kaula-aukon kautta. Kuinka paljon kukakin oli juonut edellisenä viikoloppuna ja kuka oli löytänyt 22-vuotiaan panon. Harleqin ja SinäMinä oli kirjallisuuden ja median suuruudet.

Ja kaikista kasvoi suurinpiirtein normaaleja aikuisia.

saa tahtomansa asiat marisemalla jne.... Mónesti seura tekee kaltaisekseen.... ja mitä sitä murehtimaan toiset kehittyvät hitaammin kuin toiset.

mutta sä kieltämättä kirjoitat vähän ikävään sävyyn tästä lapsesta, joka on siis ikäistään lapsellisempi. Kyllä se lapsi kuitenkin siitä kehittyy, mutta ei sillä, että alat arvoistelemaan piirrettyjen katselua... se kun ei liity lapsellisuuteen välttämättä mitenkään =) 13-14v. poika voi vielä olla latenssi-ikäinen (eli murrosikä ei ole alkanut) ja silloin hän on vielä lapsi. Poikien murrosikä voi alkaa vasta 15v ja hyvä, että koulussa on huomattu asia - hänet voidaan ohjata tutkimuksiin, jos tarvetta ilmenee.

Rakkautta ja hyväksyntää vaan =)

Ihan normaalia koulua olen käynyt ja ihan normaali aikuinen minusta on tullut. Minulla on akateeminen tutkinto ja koulutustani vastaava työ. Ihana mies ja lapsikin löytyy. Miehen kanssa joskus kisaillaan kuin pikkulapset.

Sanoisin että omasta kokemuksesta se myöhemmin kypsyminen on vain hyvä juttu. Paras kaverini menetti neitsyytensä jo 12-vuotiaana ja pari vuotta myöhemmin hän seurusteli itseään yli 15v vanhemman miehen kanssa. Minua ei voinut vähempää kiinnostaa seksi, pojat kyllä, mutta seksi ei. Eikä ryyppääminen ja tupakointi. Ne tulivat sitten joskus n 15vuotiaana enemmän ajankohtaisiksi ja hyvä niin. Ties missä olisin, jos olisin kaverini esimerkkiä seurannut jo 12-vuotiaana.

Vierailija:

Lainaus:

sosiaalisissa suhteissa yms. Koulukuraattorin mukaan lapsi on lapsellinen ikäänsä nähden eikä ole saavuttanut tiettyjä ikätason vaatimia juttuja. Eli en nyt kuvittele asiaa tosiaankaan. Mieheni vaan ei myönnä, että mikään voisi olla vialla. koska lapsi pärjännyt koulussa suht ok, niin nyt kuulemma seurataan, josko kyseessä olisi vaan poikkeuksellisen myöhään kypsyvä yksilö.

Tämä piirrettyjen tuijottaminen on vain siis yksi asia. Hän mm. tappelee ihan tasavertaisesti 4-vuotiaan kanssa ja suuttuu hänelle kuin olisi samanikäinen. Näyttää vähän huvittavalta, kun fyysisesti isokokoinen poika tönii 4-vuotiasta ja marisee kuin 5-vuotias

Edelleenkään en tajua, miksi haukut poikaa, etkä hoida asiaa niiden ihmisten kanssa joille asia kuuluu.

Vierailija:

Lainaus:

lapset asuvat äideillään ja niinhän asiat ei nykyään todellakaan aina ole. Pitääkö mun vaan vaieta kaikesta, vaikka minä se häntä täällä kaiket päivät katselen. Mies on töissä ja työmatkoilla erittäin paljon. Äitiään lapsi tapaa pari kertaa kuussa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat