Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aikeissa ostaa Ruskovillan välihaalari. Kumpi koko on parempi nyt 82cm lapselle, 80cm vai 90cm, jotta menisi ensi talven. Ei tuttu merkki, joten en tiedä millainen mitoitus, kutistuuko jne...

Kommentit (6)

Meidän villahaalari saapui tänään (ja omistaja jo nukkuu se päällään ulkona) ja oli ehdottomasti oikea valinta ottaa se 90 cm koko, vaikka tyttö vasta 77 cm pitkä. Hihoissa ja lahkeissa on tosiaan ylimääräistä pituutta, mutta se ei haittaa mitään juuri tuon hihojen ja lahkeiden suissa olevan resoriompeleen vuoksi.

tilaamaan tuon Ruskovillan villahaalarin meidän tytölle uuden fleecehaalarin sijasta. Jännittää hieman millaiseksi koko osoittautuu, tilasin nimittäin 77 senttiselle tytölle 90 senttisen haalarin, jotta menisi koko talven. Toivottavasti osoittautuu hyväksi ja kestäväksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta minä käytin jo viime keväänä 90-senttistä meidän silloin noin 76 cm pituisella lapsella. Ostin haalarin alesta ja halusin sille mahdollisimman pitkän käyttöiän. Kyllähän sitä hihaa ja lahjetta sai jonkin verran kääntää, mutta oli kyllä ihan käytettävissä jo silloin.

Pessyt en vielä ole eli kutistumisesta en tiedä, mutta sinuna ostaisin sen isomman.

Menee vielä tämänkin talven. Viime talvena ei iso koko haitannut, koska lahkeissa ja hihansuissa on resorit ja niiden ansiosta asettui hyvin päälle. Ei tarvinnut kääntää ollenkaan.

Ei ole kutistunut, mutta olen pessyt haalarin käsin.

ottaa ainakin sen 90cm, palautus oikeudella tai vaihdolla saat kokeilla mikä on paras.

Meillä ei ole mikään Ruskovillan villavaate kutistunut koskaan, tosin aina olen pessyt ne käsin haaleassa vedessä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat