Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen tehnyt puolen vuoden sijaisuutta työpaikassa, jossa itse työ on aika itsenäistä, mutta toisaalta työyhteisöönkin päin on hyvä olla välit kunnossa. Työ on minulle uutta ja on ollut rankkaa mutta myös antoisaa. Tunnen oppineeni paljon, vaikka en toki ole virheiltäkään välttynyt. Nyt kuitenkin tein lopuksi pari mokaa, joista taisin saada "työkavereitten" vihat päälleni. Niitä on paha edes selitellä... toinen kun johtui siitä että kiellosta huolimatta tein erään asian niin kuin minulle itselleni oli helpompi, mutta joka aiheutti ongelmia muille. Ja toinen moka taas johtui minun kyvyttömyydestäni pysyä aikataulussa kun valitsin liian monimutkaisen tavan suorittaa tehtävä. Esimies tosin tuntui olevan ymmärtäväinen, mutta muilta tuli aikamoista paheksuntaa.

Kuinka pääsisin nyt näistä yli? Jaksaisin tämän loppukuun tässä työpaikassa kunnialla? Toiveena olisi ollut saada joskus myöhemminkin sijaisuuksia tästä työpaikasta, mutta lieköhän se nyt mahdotonta...?

Kommentit (4)

miehet ei ikinä käyttäytyi tolleen toisiansa kohtaan. oot varmaan vielä nuorempi ja kauniimpi, niin se yleensä menee. Ja aina pitää koittaa keksi uusia tapoja tehdä asioita, muuten ei ole mitään kehitystä. Eli älä välitä turhaan tollasista tyhjänpäiväisistä hapannaamoista työkavereista.

Olet mokannut kahdesti. Sinänsä ei ole väliä jos mokaa, mutta on ikävää jos yhden ihmisen mokan vuoksi muut kärsivät. Ja tuo "minulle helpompi tapa mikä oli kielletty" juttu on kyllä ollut PAHA moka...!:( Olet ajatellut omaa napaasi ja "velttoillut", ja hinnan siitä maksavat muut työntekijät -ei kiva:(

Pitää hoitaa hommat niin, ettei tule sanomista. On aika järkyttävää jos yksi työntekijä mokailee tahallisesti ja muut kärsivät siitä. Ehkä olisi aika katsoa peiliin ja koittaa asettua muiden työntekijöiden saappaisiin? Jos et olisi mennyt sieltä missä aita on matalin, olisit pidetty työkaveri, et se joka saa koko pakan sekaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

töihin, turha murehtia menneistä. Eikä sun mokat vaikuta maailmanrauhaan, ni turha ottaa niistä sen enempää huolta. Keitä ittelles teetä, mieluiten koko perheelle, hali ja pusi kaikkia, ja mene ajoissa nukkumaan, huomena uusi paljon parempi päivä, kaikki on hyvin!

Uusimmat

Suosituimmat