Vierailija

Mulla kävi viimevkonloppuna näin...

iskin miehen ja mentiin sen kämpille, siinä sitten mentiin itse asiaan. mies halusi, että minä olen päällä. siinä sitten räpellettiin about 4 h, ja olin aivan kuollut. miehellä ei edes seisonut kunnolla, jossain vaiheessa sammuin.

aamulla olin vaivihkaa lähtöä tekemässä, mies tietysti heräsi ja sanoi " mä en oo saanu vielä" . Hyi ja yäk. siinä sitten piti taas aloittaa alusta koko homma...

Sivut

Kommentit (122)

Jätkällä oli oikeasti se peukalonkokoinen ja muutenkin sillä oli ällöt sänkytavat; esileikiksi nuoli mua kaulasta vatsaan, silleen pitkillä vedoilla, hyi v*ttu!

Ja miehestä ei moisen " upean seksin" jälkeen meinannut päästä eroon ei millään... Olin kai ainoa hälle antanut ja säälipillua sekin. Tai pillua ei ehkä ennättänyt saada, en ole varma, en ainakaan tuntenut mitään, mutta pili on pieni kuin katkarapu ja spermaa oli kaikkialla muualla, muttei mun sisällä ainakaan....

Tuosta verenvuodosta tuli mieleen se kerta, kun (mansikoita poimimassa Suonenjoella!) olin eksynyt paikallisen alkuasukkaan kotiin. Ilta meni ihan mukavasti ja yökin, vaikka piilolinssit päässä nukkuminen ei ole hyvä idea koskaan.

Aamulla kaverinsa tuli käymään ja lupasi heittää minut majapaikkaan jonne kin Rautalammille (puolisen tuntia autolla). Siinä saabin takapenkillä alkoi menkat harvinaisen niagaramaisena ja jätin sitten kunnon verilammikon sinne vaaleille kangaspenkeille, tuli alkkareiden ja hameen läpi. En edes yrittänyt selitellä, vaan häivyin sanomatta mitään, huppari vyötärölle sidottuna...

Vierailija:

Lainaus:

Ja mikä on arvokkaampaa: elää miehensä kanssa avioliitossa, tuntea toinen läpikotaisin (siis poikkeuksiakin on).. saada yhdessä lapsia, JOS saa. (aina sekään ei ole itsestäänselvää)

Mutta minäpä olen saanut molemmat: sen villin nuoruuden, johon kuului myös yhdenyön suhteita (osa kivoja, osa koomisia), vaikka ei ne mikään itsetarkoitus ollut. Olipahan vaan mielenkiintoisia ihmisiä, joihin halusi tutustua myös tuolla tasolla.

Ja pari pitempiaikaista poikaystävää, joissa omat puolensa. Sitten löysin miehen, jonka jälkeen (13 vuotta nyt) ei ole tarvinnut muualta hakea seksiä. kyllähän niitä ihania miehiä tulee vastaan edelleen ja sinkkuna voisi kokellakin, mutta se aika on jo eletty.

Hän oli teini-ikäisenä mennyt erään pojan luokse yöksi ja he harrastivat seksiä. Yöllä pimeässä poika oli poistunut huoneesta ja tullut hetken kuluttua takaisin, pannut kaveriani ja sen jälkeen sytyttänyt valot. Eipä panija ollutkaan tuo samainen poika, vaan hänen nelikymppinen enonsa =(

sattunut mitään ihan kamalaa, mutta halusin vain kommentoida niille kauhistelijoille, että olemme erilaisia ja minä ainakin olen myös nauttinut muutamankin yhden yön suhteen kanssa seksistä tosi paljon.

Miksi niitä sitten on ylipäänsä harrastanut? Mulla siihen on ainakin monta syytä: joskus on ihan vain panettanut, joskus on toivonut, että siitä tulisikin jotain enemmän, joskus siihen on vain ajautunut.

Ei ole paskoja muistoja jäänyt. Toiset olivat huonoja panoja ja toiset hyviä. Enkä ole kokenut itseäni hyväksi käytetyksi, päinvastoin. Musta hauskin oli yksi tyyppi, joka kysyi multa panon jälkeen, että joko hän saa laittaa vaatteet päälle :-).

Olin kotona yksin kiimaisena ja harrastin puh sexiä chattimiehen kanssa,mies kertoi että hänen haave oli saada runkata kun joku katsoi vieressä. Ajattelematta kutsuin miehen meille,tai pihalle autoonsa hoitamaan hommat. Pihaan tuli hieno firma-auto ja minä kömmin istumaan kuskin viereen,mies moikkasi ja avasi housut joista paljastui pikkuinen kalu (noin 3-5cm juhlakunnossa). Mies siinä kaksin sormin ähisi ja veti mällit vatsalle ja laittoi housut kiinni edes pyhkimättä! Sitten mies antoi minulle 20¿ käteen " vaivanpalkkaa" ja suunnilleen heitti minut autosta ulos ja ajoi pois. Jäin seteli kourassa ihmettelemään mitä oikein tapahtui ja repesin nauruun!

Ravintolasta lähdin mukavan, ihna komean kaverin matkaan. Seksi olino, ihan ok. Aamulla harättiin ja tää kaveri oikein väänsi kamalan krapulapierun mikä soikuin tuomiopäivän pasuuna ja haisi kuin ammässuo konsanaan!

Pistin sitten miehen kahvia keittämään ja katosin samaa tahtia kun sain vaatteet päälle!

..panin avomieheni kaverin kanssa rappukäytävässä. se on siis pahin yhden illan juttu, reilusti pahin, vaikka kaikennäköisiä weirdoja on tullut nähtyä. oloni on nyt HIR-VE-Ä, ansaitusti.

vaikka siitä, että ketjun aihe on karmeimmat yhden yön jutut?!

Vierailija:

Lainaus:

eli teillä ei silti ole enää omaatuntoa, jos pidätte sitä ihan OK;na... kyllä se on vaan huoraamista, sanotte mitä sanotte.

Saahan sitä sanoa vaikka kissan pesuksi, mutta kyllä huora on nainen (tai mies), joka antaa maksusta seksiä.

Lainaus:

Kyllähän periaatteessa ne maksullisetkin naiste/miehet ovat asiakkaidensa kanssa tasaveroisia: toinen vain haluaa sitä rahasta, ja toinen antaa rahaa jotta sais seksiä! ihan sama asia vaan yhdenillanjutuissakin; molemmat vaa haluaa seksiä. Eli tunteet ei ole mukana. Tuo on ruumiin raiskaamista ja ihmisessä ei ole yhtään itsekuria... hypätä nyt sänkyyn yhdeltä näkemältä! eläimellistä. Huoruutta.

Mutta joskus niin kovin kivaa ;). Ja jos ei ole uskontoa painolastina, on vastuussa vain itselleen ja muille asianosaisille (joita oletuksena ei ole muita kuin se partneri, ukkomiesten kanssa seikkaileminen on stten oma tarinansa)

Ruumiiin raiskaamista. :D... kyllä minä mielummin elävien kanssa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat