Vierailija

miesystäväni on siis riskinottaja ja minä ihan päinvastainen luonne. suunnittelemme yhteenmuuttoa ja uuden asunnon hankkimista, mutta hänen asenteensa ahdistaa minua. Hänellä on jo kolme sijoitusasuntoa ja hän ei kuulemma aio myydä niitä vaan ottaa valtavan lainan myös tätä uutta varten ja yritti selittää minulle, miksi lainan ottaminen ja sen takaisinmaksu mahdollisimman hitaasti kannattaa koska niillä korkoprosenteilla voi kikkailla ties miten (en nyt jaksa tässä selittää kun en oikein hyvin ymmärtänytkään) ja että minun pitäisi vain luottaa häneen... ja itse olen sitä mieltä, että haluan maksaa YHTÄ lainaa takaisin mahdollisimman nopeasti ja vapautua siitä aikanani kokonaan. Mies on bisnesalalla ja muutenkin sijoitushenkinen, minun mielestäni hän pelaa rahalla ja itse en sitä voi oikein hyväksyä, omat arvoni ovat toisenlaiset. Hänen mielestään on tyhmyyttä, jos ei hoida asioitaan niin, että omaisuus karttuu lopulta kuin itsestään. Voikohan tällaiset erot ihmisissä kaataa lopulta koko suhteen...?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat