Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävin eilen gynellä ja yritin kertoa hänelle, että mielestäni ovulaationi tapahtuu myöhään suhteessa kuukautisten alkamiseen. Olen tikuttanut ovulaation kp 14 eli itse ovis olisi 24-36 tuntia tuosta ja kierron pituus 21-24. Gyne väitti kuitenkin kivenkovaa, etä aika oviksesta kuukautisiin on AINA 14 vrk johtuen hormooneista. Onko todella näin? Itse olen ymmärtänyt, että nimenomaan tuo luteaalivaihe voisi joillain olla lyhyempi ja aiheuttaa siten lapsettomuutta, koska aika olisi liian lyhyt kiinnittymiselle. Kertokaa kokemuksianne aiheesta. Kiitos!

Kommentit (5)

Mitenkähän saisin asianmukaista hoitoa, jos tuo on todellinen ongelma raskautumisessani ja lekuri sanoo, että sellaista ei voi olla? Sen mukaan, mitä hän on asiaa opiskellut, luteaalivaihe on aina 14 vrk johtuen hormooneista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muakaan ei otettu vakavasti kun kysyin asiasta. Kysyin kuitenkin uudestaan toiselta lääkäriltä, joka tunsi ongelman. Hän sanoi, että jos luteaalivaihe on yli 10 päivää, ei kannata lääkitä, mutta jos alle, niin ovulaation jälkeen voi määrätä syötäväksi keltarauhashormonia!

Kannattaa vaihtaa lääkäriä, jos ei ymmärretä. Ja mulle muuten Pulssissa juuri annettiin nämä oikeat neuvot.

lääkäri sanoi, että on ihan huuhaata koko juttu. No, se lääkäri oli muutenkin ihan hullu ihminen ja viel pulssissa. Ei oikein jääny hyvät fiilikset siitä käynnistä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat