Vierailija

voiko ottaa lääkärin kipuun määräämän panacodin jos on juonut illan aikana kolme siideriä? mitä haittaa on jos ottaa?

Kommentit (9)

Panacod sisältää morfiini johdannaisen, eli codeiinia, ei todellakaan ole samaa vaíkuttavaa ainetta kuin Panadolissa.

En missään nimessä sekottaisi edes siideriä ja Panacodia.

mutta kuinka moni tajuaa miten vaarallinen lääke tavallinen panadol on yhdistettynä muutaman siiderin tai oluen kanssa? Tai juhlinnan jälkeen seuraavana aamuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mitä riskejä/miten lääke käyttäytyy alkoholin kanssa

Lainaus:

mutta kuinka moni tajuaa miten vaarallinen lääke tavallinen panadol on yhdistettynä muutaman siiderin tai oluen kanssa? Tai juhlinnan jälkeen seuraavana aamuna?

ja otat vain yhden panacodin niin voit ottaa..

mutta panacodin väsyttävä vaikutus voi olla voimakkaampi. Enempää alkoholia ei kyllä missään nimessä voi ottaa minkäänlaisessa muodossa.

ihan sama asia on tavallisella panadolillakin, ettei se sinänsä poikkea panacodin kanssa.. krapula aamun paras lääke ei ole panadol :)

Mutta minä en ole lääkäri, joten jos haluat turvallisimman neuvon niin soita tk-päivystykseen mutta minulle on näin sanottu, mutta lääkäri on minulle myös sanonut että 6 pulloa olutta ja 1 panacod -ei hyvä!

Kodeiini on elimistössä morfiiniksi muuttuva aine. Ei sen kanssa kannata alkoholia ottaa. Ei yleensäkään minkään kolmiolääkkeen kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat