Vierailija

Huimaa koko ajan ja jotenkin tokkurainen olo, väsyttää koko ajan ja todella väsyneenä huimaa niin että tuntuu kuin lattia " aaltoilisi" ? Hermostunut olen myös ja siihen on lääkitys... kaikki tavanomainen jo tutkittu mitähän sitten seuraavaksi tutkitaan, tuntuu ettei lääkärit kovin helpolla ala tutkimaan mitään harvinaisempaa!=( en jaksais enää tätä kauheaa oloa...

Kommentit (19)

Sellaista esiintyy mm. migreenikohtausten yhteydessä, mutta sinä sanot kärsiväsi siitä koko ajan.

Mitä tulee niskan lihaksistoon, niin tavallinen jumppa saattaa jopa jumittaa niitä lisää. Mutta jos olet varma, etteivät ne ole jumissa, niin vastausta täytyy tosiaan etsiä muualta.

seuraavalla lääkärikäynnillä aijon kyllä vaatia että saan lähetteen neurologille. Oireinani on myös äänen käheys ja kaikkenlaista muuta " pientä" ...ap

ja mielestäni se ei ole jumissa! Anemia ei ole hb 134=( Jatkuva sekava tokkuraisuus on todella kauheeta... vilkkuvat valot aiheuttaa myös huonoa oloa on pakko kääntää atse heti pois ja töissä esim viivakkodinlukija on ihan kauhea kun vilkkuu =(

Se voi aiheuttaa tokkuraisen ja huimaavan olon, jos ruokavalion on väärä ja elimistön mikrobitasapaino pois tolaltaan. Kokeile vähähiilihydraattista ruokavaliota pari viikkoa, jätä pois kaikki sokeri- ja vehnäjauhopitoiset ruoat, snacksin, roskaruoka, alkoholi ja katso, vaikuttaako mitekään oloosi. Pari viikkoa aiheuttaa jo muutoksen oloon, jos siitä on kyse.

Tai siis huimasi ihan koko ajan, olo oli vetämätön ja huono. Kädet puutuivat ja jalat olivat vetelät. Sitten alkoi tulla kipuja ja lievää masennustakin. Muuta vikaa ei löydetty kuin fibromyalgia, jännitysniska ja TOS. En uskaltanut edes kävelylle mennä ilman rattaita. Kävin hierojalla ja fysioterapeutilla, kiropraktikolla ja hermoratahierojalla, ja söin lääkkeitä, enkä saanut apua mistään. Sitten pääsin kuntoutukseen ja aloin uskoa, että pysyn pystyssä. Rupesin pikkuhiljaa liikkumaan enemmän ja olo parani vähitellen. Vuosia olin ihan loistokunnossa, mutta tänä talvena on taas huimausta alkanut olla. Eiköhän se taas ohi mene.

huimasi, tuntui etten näe kunnolla, join hirveästi ja olin tosi uupunut, vaikka olisin nukkunut kuinka paljon. sitten sairastin jumalattoman flunssan ja olen jo ok. en tiedä liittyikö oireet siihen flunssaan vai oliko vain yleistä uupumusta, kun rankkaa oli

muuta syytä kun masennus ei ole löytynyt. Olen syönyt lääkettä siihen jo noin 6kk ja mielestäni masennus on kutakuinkin poissa mutta muut oireet edelleen talllella... Ttuntuu vaan että kun kaikki tavanomaiset kokeet on otettu niin ihmisessä ei sitten voi muuta vikaa olla! Siis kun kilpirauhanen, hb ja vernesokerit on tutkittu niin siinä se...

välillä enemmän välillä vähemmän... olin 2kk vähähiilarisella ruokavaliolla mutta siitä ei ollut mitään apua. Kaikki kotikonstit on siis jo kokeiltu =( kiitos kuitenkin kaikille vastauksista! Ap

Jos makoilet tai kykit päätteen ääressä paljon, niskasi jumittaa todennäköisesti aika lailla ja siitä tulee herkästi huimausta. Kokeile jumpata niska- ja hartiaseudun lihaksia, tuloksia pitäisi tulla parissa viikossa. Harkitse myös ajan varaamista fysioterapeutille, jolta pyydät nimenomaan sinun niskaseutuusi tehoavat jumppaohjeet.

Entä voisiko lääkityksesi aiheuttaa tuota?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat