Vierailija

Mietin, onko minulla kuviteltuja oireita vai alkava noro tms.

Kommentit (14)

Yleensä raskauspahoinvointi alkaa raskausviikolla 6-8, eli 6-8 viikon kuluttua edellisten kuukautisten alkamisesta tai 4-6 viikon kuluttua hedelmöitymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Eikö hcg-hormoni ole nimen omaan istukasta erittyvää hormonia, toiselta nimeltään istukkahormonia? Mitä sä oikein horiset?

Että kuule me normaalit ihmiset rakastellaan pari kertaa viikossa, ja sit joskus ollaan raskaana. Mistä ihmeestä sen voi tietää mistä rakastelusta sitä just tarkalleen on raskaaksi tullut.

Ja mikä noro? Ei me tavikset ymmärretä tuollaista fertiilikieltä.

Ja juu, meillä ei harrastettu silloin seksiä pari kertaa viikossa.

Tuo pahoinvointi ja etominen jatkui rv11 asti, jolloin loppui kuin seinään. Myös ensimmäistä lasta odottaessa etominen alkoi rv4. Ei johtunut istukasta vaan hcg-hormonista, olen erittäin herkkä hormoneille, kuukautisen kierronkin aikana on pahoinvointia tiettyinä päivinä.

jo aiemmin kuin raskautta voi edes testillä varmistaa. Noin viikko ovulaatiosta ja hedelmöittymisestä eli viikolla 3+jotain on jo tullut ekoja oireita. Olen ollut raskaana 3 kertaa.

Vierailija:

Lainaus:

Mietin, onko minulla kuviteltuja oireita vai alkava noro tms.

no täällä yksi, joka ei ole koskaan ollut raskaana. Yritetty on yli vuosi tuloksetta. Nyt ekaa kertaa ollut todella huono olo koko viikon... huomenna alkaa menkat varmasti... toivottavasti ei.

olin ilmeisesti tullut raskaaksi. Ja ne pari viikkoa ennen oletettujen menkkojen alkua oli myös enemmän tai vähemmän outo olo. Raskauspahoinvointi alkoi varsinaisesti heti menkkojen jäätyä pois. Se olin tosi voimakasta ja jatkui viikolle 12. Mulla oli myös sikäli ihme tilanne että eteenpäin kallistuneen kohdun ansiosta vauvan sydänäänet kuuluivat jo ekalla neuvolakäynnillä viikolla 8+5 (Kätilö itse ehdotti, että kokeiltaisiin kun huomasi kohdun asennon ja sanoi että suht hoikalta äidiltä vois jopa kuulua vauvan sydänäänet näillä ehdoin)

vauvan liikkeet tunsin ekan kerran viikolla 14 vaikka sen ei kuulemma pitäis olla mitenkään mahdollista..

pahoinvoinnin alkaminen on niin yksilöllisä, minulla on 2 lasta ja 2 keskeytystä takana, tämä viimeisin keskeytys n. 2kk sitten, tunsin todella pian olevani raskaana tein testejä seuraavat 4viikkoa tuloksetta, voin pahoin ja väitin todella olevani raskaana, teinkin testin kun olin rv.6 se näkyi vasta sitten... Olen kanssa "hormoiniherkkä".

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat