Vierailija

nyt on parin viikon välein joku ajanut junan kanssa yhteen

Kommentit (17)

jotka ajavat päivässä monta kertaa raiteen yli ja silmä vaan voi pettää vaikka kuinka katsoo.

Jos joskus harvoin ylitän kiskot, sitä tulee katsottua kymmenen kertaa molempiin suuntiin. Mutta jos joka pv ajaisin yli, niin en tiedä miten tarkkana olisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla ei ainakaan ole mihinkään kiire. varaan aina aikaa autoillessa-joudan hidastella ja pysähtyäkin tarpeen vaatiessa. vituttaa joskus noi kiireelliset täällä maallakin...pah pah, ohi pitää päästä ja hetken päästä ollaan mun edessä....

Vierailija:

Lainaus:

Tiedän kyllä, milloin junat kulkee ja mistä suunnasta tulee.

Näin taisi käydä Nivalan turmassakin, eihän aikataulut koskaan muutu..

Mä en kans voi käsittää ihan oikeasti näitä tasoristeys onnettomuuksia. Eikö ne ihmiset jumaliste katso tuleeko sitä junaa vai e!?!? Ilmeisesti eivät katso :-( Ja turhia kuolemia tulee.. Itse oon asunut sellaisessa paikassa minne ei päässyt ilman että ajoi tasoristeyksen yli. Siinä ei ollut puomeja ei valoja, ihan piti vaan katsoa ettei junaa tule! Kyllä se juna tuuttaili usein lähestyessään risteystä mutta ei aina. Kyllä siinä välillä sai nähdä läheltä piti tilanteita kun jotkut vaan mennä posottivat eivätkä katsoneet yhtään. Itse katsoin aina. Ei ole mikään suuri VAIVA!

Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että juna ei noin vaan pysähdy eikä se voi väistää! Ja sinä joka luotat niihin aikatauluihin, niin otapa nyt järki käteen ja KATSO myös tuleeko sitä junaa, kumpaisestakaan suunnasta, ennen kuin sinne raiteille menet autosi kanssa!!!!!!!!!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat