Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

miten tämä kuopus viihtyi sitten kun kasvoi hieman, kun isommat muuttivat pois kotoa esim tai eivät enää olleet joka päivä kotona. Tuliko kovia kaverivaatimuksia, surulliseksi tai poispilattu " kakara" , he? Kertokaa jotain. Meillä 3v ja sitten 12,13 ja 15v ja kun ajattelee eteenpäin (kääk) tämä tilanne varmasti on jo 5-6 vuoden päästä, eli isommat lähes aina omilla polkuilla ja kotona just ja just nukkumassa. Pieni tyttö silloin 8-9v, mies arvasi että meistä tulee sit semmoinen perhe jolla aina joku kaveri mukana reissuissa esim. Kiitän kommenteista.

Kommentit (5)

heippa, uskomatonta että muistat tuommoista. Itse en muistaisi ikinä. Joo, kuopus synt joulukuussa -03. Miten teillä mennyt? Kyllä suomessa asun muuten. Meillä aivan ihana prinsessa josta olen niin kiitollinen joka päivä ja pelkään että hemmotellaan pilalle, he.

Jotkut ihmiset ovat jääneet mieleeni, sain esikoiseni heti tammikuun alussa 04 ja luin paljon jouluistenkin ketjuja :)

Meillä mennyt erinomaisesti, toinenkin lapsi syntynyt ja kovasti haaveilen kolmannesta. Toisaalta todella seesteinen olo nyt, miksi muuttaisin tätä tunnetta?

Joskus kaipaan vanhoja aikoja, sitä aikaa kun esikoinen syntyi. Kaikki oli niin uutta ja ihanaa :D Ja rauhallista tietenkin!

Jaksamisia elämässä, ihana " nähdä" vanhojakin " tuttuja" vielä täällä.

t:3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt ollan jo kaikki aikuisia ja ihan fiksu tyttö siitä iltatähdestäkin tuli. asuttiin vielä maalla, jotta ei liikaa ollut kavereita naapurustossa. Sisko kai aika paljon puuhateli itsekseen kotona (oli päivät tietysti päiväkodissa ja koulussa ollessaan illat perhepäivähoitajalla) joten hirveän pitkät illat ei jääneet. Kävin myös muutaman kerran viikossa harrastamassa erilaisia urheilulajeja. Mutta ei musta vaatinut sen enempää kuin me muutkaan aikanaan.

Se ero meihin muihin kuitenkin on, että sisko oli hurjan itsenäinen ja ikäistään vanhemman oloinen ihan pienestä pitäen. Matkusti 6-vuotiaasta asti yksin lentokoneella mun luo viikonloppukylään toiselle puolelle Suomea välillä konetta vaihtaen (toki lentoemot oli apuna) ja 12-vuotiaana ulkomaille asti meille kylään ihan ilman apua!

Mutta tosiaa ihan täyspäinen tuostakin tuli, vaikka saman ikäisiä sisaruksia ei siis ollutkaan. Nuorimman veljeni kanssa heillä on ikäeroa 10-vuotta ja pystyivät tappelemaan ihan loistavasti, joten ei siitäkään paitsi jäänyt... Ja nyt kun siskokin on opiskelemassa täytyy sanoa, että on poikkeuksellisen onnellisessa asemassa. Saa saa tukea, sekä henkistä, että taloudellista myös meiltä sisaruksilta ja hänellä on useita aikuisia (siis me sisarukset) joden puoleen voi kääntyä asiassa kuin asiassa jos vanhempien kanssa ei tunnu sopivalta jostain puhua :).

Ei ole kokemusta, mutta muistan sinut vauvapalstalta! Taisit olla kätilö ammatiltasi? Nimimerkkiäsi en muista mutta et asunut suomessa (tai sitten olit itse kotoisin muualta?). Tunnistin kirjoitustyylisi :)

Kiva kuulla sinusta, et tunne minua edes nimimerkiltäni, mutta sain esikoisen samoihin aikoihin kun sinä kuopuksesi.

Halusin vain " moikata" kun huomasin sinut :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat