Vierailija

pätkääkään. Meillä 1 lapsi ja enempää ei tule joten tilaakaan ei tarvita sen puolesta. Asutaan kivassa kerrostalokolmiossa ihan alakerrassa ja pidän tästä asumismuodosta. Olen myöskin sen verran mukavuuden haluinen ja tykkään olla työpäivän jälkeen ihan rauhassa enkä kaipaa esim. pihatöitä. Kurjaa vääntää kättä tällaisesta. Miten teillä, missä asutte ja onko molempien toive?

Kommentit (4)

vaihtaisi asumismuotoa mistään hinnasta. On aivan ihana, kuin voi päästää lapset takapihalle peuhaamaan, voi siivota vaikka keskellä yötä,käydä suihkussa,pestä pyykkiä jos siltä tuntuu. Pyykkiteline & mattoteline ulkona on aina vain omassa käytössä, auton voi parkeerata miten haluaa, lapset voivat jättää pyöränsä, pulkkansa ym:t lelunsa vaikka vähän hajalleen pitkin pihaa sekä lapset saavat rakennella lumilinnoja, majoja jne. eikä kukaan tule niitä rikkomaan.

Tämä asumismuoto sopii meille, mutta kaikkihan me ollaan niin erilaisia ja hyvä niin:)

Meistä ei kumpikaan ole kummoinen tee-se-itse -ihminen. Mutta jos on omakotitalo, joutuu remppaamaan ja korjailemaan aika lailla ja mielellään itse, jos ei halua maksella mansikoita remonttifirmoille. Onko miehesi varautunut ja kyvykäs tuohon?

Lisäksi emme halua asua kamalan kaukana Helsingin keskustasta ja työpaikoista. Jos haluaa omakotitalon, sellaisen (edes jotenkuten järjellisen hintaisen) ostaminen merkitsisi pitkiä työmatkoja ja hoitopäiviä lapsille. Ei kiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos mies lupaa hoitaa lumiyöt, talon korjauksen ja tarvittaessa esim. öljyjen tilaukset- niin siittä vaan.

Jos mies on paljon possa/ matkatöissä ym- niin unohtakaa koko juttu.

Ps. mekin päädyimme rivariin, kun mies on paljon poissa.

Mulla tekisi mieli takaisin kaupunkiin, mutta mies viihtyy tässä. Itse olen kotona, ja kaikki lumityöt tietty jää mulle kun olen päivät kotona. Hirveästi tekemätöntä hommaa, mies ei oikein innostu remontointiin tai korjaushommiin muutenkaan. Esim. kaapin ovet saa repsottaa vaikka kuinka kauan kun saranat löystyy. Meistä ei selvästi ole tähän asumismuotoon. Pihahommat ei kiinnosta mua tippaakaan ja sen kyllä huomaa ;) Lapsille tämä on kiva, iso piha ja omat huoneet, mutta luultavasti seuraava asunto on kerros- tai rivitalossa. Myös asumiskulut on ihan eri luokkaa kuin kerrostalossa ja aina tuntuu johonkin rahaa uppoavan, viimeksi meni lämminvesivaraaja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat